Wel gratis aquatrainen

Nee hoor, geintje

Ik ben blij dat ze allemaal droge voeten hebben en dat je alles zo snel hebt kunnen regelen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daihyo schreef:nikkel schreef:Daiho, de reden dat die duiker dicht zit is volgens mij, dat men het water wil vasthouden ivm de komende droogte periode. Het probleem is natuurlijk wel dat niemand voorspellingen kan doen, hoe het weer over een maand of langer is, of hoeveel water er in een bepaalde periode valt.
Prima, maar niet op een perceel met dieren. Vind ik wel heel vreemd eerlijk gezegd. Ze weten dat daar paarden staan, want de gebiedsbeheerder rijdt regelmatig langs.
En voorlopig valt er nog veel meer water en zitten de waterbuffers vol. Dan hoeft er toch niet nog meer water opgeslagen te worden?Ibbel schreef:En die duiker wordt gewoon dichtgezet omdat stroomafwaarts er óók geen ruimte is.
Dit was inderdaad de reden die de gebiedsbeheerder gaf.
Morganlefay schreef:Het gaat niet om het gelijk maar het feit dat er in sommige gevallen geen keus is wat betreft het bergen van water.
Wat ik heel erg vind is dat dit soort zaken veel te weinig wordt gecommuniceerd mensen in het ongewisse worden gelaten en dan ineens voor een voldongen feit worden gezet.
Daihyo schreef:Bedankt voor alle lieve reacties!Noor17 schreef:Ze stonden toen ik terugkwam van het rijden heel rustig lekker hooi te eten dus komt vast goed!
Ja ze zijn in goede handen. Echt super fijn!
Kan ik vannacht weer rustig slapen. Heb wat uurtjes in te halen
[ [url=m/W6GcaV.jpg]Afbeelding[/url] ]
siskeh schreef:Het is hier in drenthe ook echt extreem met de hoeveelheid water, ik hoop echt dat dit een eenmalige pech-actie is... gezien het nu wel extreem is.
Spenk schreef:Maar zo nat als bij jou is het op de meeste plekken ook weer niet... behalve als je grond dus een aangewezen gebied is waar het water heengaat.
Dat is hier ook op bepaalde plekken daar staan de weilanden compleet onder water op overlast verderop te voorkomen.
Wanneer het land niet daarvoor is is het op veel plekken wel nat maar niet zó nat.
Dus ik hoop voor je dat je duidelijkheid gaat krijgen.