Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
baudyh schreef:darkadia schreef:Ik ben niet geboosterd en begrijp uit jullie berichten dat vooralsnog iig tot 2/4 het mondkapje ook verplicht blijft. Dat betekent als dat zo blijft dat ik niet kan gaan. Jammer.
Ja hoor testen mag ook.
germie schreef:Een gazen mondkapje is ook een mondkapje en dan kun je ademen en normaal praten. En eentje aan een oor is ook een mondkapje, met gaatjes er in is het ook nog steeds een mondkapje, want er staat nergens dat je er geen gaatjes in mag prikken. Dus dan kan ik gaan. Zolang ik maar niet een ding wat mijn ademcomfort en stem belemmert voor de mond moet hebben. In de jaszak is ook een optie, dat werkte hier in Nederland ook prima, heb dat ding nooit gedragen in winkels. Want het werkt niet en het doet mijn gezondheid geen goed.
Als ik ga, dan ga ik lekker klef op mensen staan, want dat is weer toegestaan, en normaal doen zoals het normaal ook gaat. Afstand houden, nooit gedaan, maar zeker niet bij zoiets, dat hoort niet bij een beurs.
prompter schreef:Ik ook, heb al een overzichtje gemaakt, dat kan deze keer heel makkelijk door ze aan te klikken. op welke dag ga jij Fransje, zou leuk zijn om je weer eens tegen te komen!