[/quote]
Ja

Ik moet kwart voor vier pas.. Dus dan zien we elkaar niet.[/quote]
Ohnee dat word lastig idd!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hatsikidee89 schreef:Nou dat vind ik ook! Hele sympathieke man! Jammer dat hij niet dichterbij woont want dan wilde ik wel les van hem zeg!
Wat een fijn paard heb je!!
Dat moet genieten zijn achter zulke fijne konten
LinSa schreef:Wauw wat gaan jullie goed zeg!Dat moet genieten zijn achter zulke fijne konten

ze had er zin in!
Heel erg leuk die groei van jullie te zien
Voor nu is volgen van dit topic ook superleuk! 

SophievdV schreef:Wat leuk Canon! Wat zit er achter de moeder?
Aankomend weekend gaan we oefenen op vreemd terrein. Het is even afhankelijk van hoe dat gaat wat dan de verdere planning is. Doet ze het heel braaf, dan ga ik wedstrijden plannen, is ze nog wel heel onstuimig, dan ga ik nog wat vaker op vreemd terrein rijden. Ben benieuwd
Is het gelukt met alle wind, of uitgesteld naar een ander moment? Kan me voorstellen dat als het zo waait ze wat onstuimig word. Wel tof hoe snel het zo toch gaat!
Granoek schreef:ik kom hier meevolgen omdat ik graag wil bijleren over deze tak van de sport en omdat ik dit suuuperknappe paarden vind
wat leuk dat je zo enthousiast bent!
We gaan nu richting het actief rijden, doch met controle. Ik ga haar enorme power wat meer aanspreken, maar wel in mijn voordeel.
Ze zette haar frontje er wat meer op, maar ze bleef smakelijk in haar mond en ik gaf niet teveel weg. Het resultaat was een heel actief gereden paard wat wel onder controle was. Daar streven we naar
Gaaf!!!
Bij de rijvereniging hebben ze een hele mooie grote buitenbak. De bodem laat alleen vaak te wensen over voor het aangespannen rijden. Dit keer was hij in perfecte staat, alsof we over de vloedlijn op het strand reden. Aangezien we er anders praktisch nooit rijden, was het voor ons ook een mooie oefening op een soort van vreemd terrein.
Ze is ook zo super lief, echt mijn vriendin. De gedachte dat ze gewoon blijft tot haar dood geeft een bepaalde rust. Nu kan ik nog meer van haar genieten.