Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Frummels schreef:Ik wilde Livonia reserveren maar die zaten gisteren helaas al vol voor die datumDus maar even verder kijken nu. Ik heb zeer waarschijnlijk geen vervoer voor mijn pony als we er eenmaal zijn, dus ik wil wel graag op stapafstand van het startterrein zitten.. Ik wil wel vandaag al iets reserveren eigenlijk. Voor mijn eigen gemoedsrust
Nala schreef:Ik ben super nieuwsgierig, eens kijken of we voor zoiets groots al klaar zijn. Zouden jullie eraan beginnen als eerste iets op nieuw terrein met vreemde paarden? Ik heb haar pas een half jaar en we zijn eigenlijk vooral vanuit stal veel naar buiten.
Nala schreef:Ik ben super nieuwsgierig, eens kijken of we voor zoiets groots al klaar zijn. Zouden jullie eraan beginnen als eerste iets op nieuw terrein met vreemde paarden? Ik heb haar pas een half jaar en we zijn eigenlijk vooral vanuit stal veel naar buiten.
Hubbels schreef:Zou haar niet zomaar out of the blue naar zo'n groot evenement meenemen Als je ingeloot wordt dan moet je kilometers maken, dus misschien handig ook eens een georganiseerde rit te rijden en haar laten wennen aan aangespannen combinaties. Tis zeker druk bij de 4daagse, maar ook zo gezellig! Succes met de voorbereidingen!