Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ingvdh schreef:Ik zie ook wel eens iets waarvan ik denk dat het anders of beter kan, maar ja, als ik iets doe zijn er vast mensen die dat ook over mij denken. Ieder doet op zijn/haar manier zijn best.
Peelie schreef:Maar waarom iets van maaaaaaanden geleden erbij te pakken....?
Peelie schreef:Maar waarom iets van maaaaaaanden geleden erbij te pakken....?
Mars schreef:Tussen ‘het ideale plaatje’ en het beeld dat met name in het filmpje naar voren komt zitten toch nog allerlei gradaties? En zeker in de sport streeft men toch naar blijven leren/ontwikkelen?
TS zit op het filmpje wel degelijk haar paard in de weg. En om dat filmpje te vinden hoef je ook het internet niet ‘af te struinen’ ze promoot haar eigen IG toch in haar onderschrift?
Anoniem schreef:Maar waarom mogen verbeterpunten niet aangekaart worden? Er zitten hier ook gewoon normale reacties tussen hoor...
Renee1991 schreef:Peelie schreef:Maar waarom iets van maaaaaaanden geleden erbij te pakken....?
Ik zou zeggen, laat eens zien hoe je nu rijdt. Dan kunnen wij zien dat je inderdaad enorm vooruit bent gegaan. Wellicht dat dat de sfeer/aard van je topics ook ten goede komt.
Deze sfeer blijft zo omdat mensen die (positieve, opbouwende, beleefd geformuleerde) kritiek geven, niet de indruk krijgen dat je er iets mee doet. Dus als jij laat zien dat het nu super goed gaat, kweek je wellicht wat meer goodwill en hebben wij meer respect voor je dat je je best voor Nash doet. Kun jij gezellig een topic plaatsen zonder te vrezen voor een reltopic.
Just saying.
plutolover schreef:Bah. WAt een pestenrij is dit zeg. gadver....
mods reageren van dat er niet meer over dat onderwerp gepsproken mag worden, dus dan zoeken we maar wat anders... bah.. En dan gek vinden dat er steeds minder leuke rijtopic foto's komen.
Je durft bijna niks meer te plaatsen zo. Omdat heel bokt het toch allemaal beter weet... En hun perfect rijden...
Perfect rijden bestaat niet... Iedereen heeft verbeterpunten of dingen wat ze afmoeten leren, en weer opnnieuw moeten leren.. zo zonde van dit topic. Alleen omdat er aantal door drammen.....
denk dat ik ook een topic open. Met als titel: brand mij maar af topic...En dat ik dan foto's plaats en dan eens zie of ik ook zo afgebrand wordt.. Omdat ik zelf weet dat ik ook vele malen verbeterpunten heb. Tips daar heeft de ts wat aan, niet afgebrand te worden...
enjoymyhorse schreef:Dat vind ik ook Mars.
Ik ben geen goede googelaar maar werd door dit topic wel nieuwsgierig en heb alleen maar de paardennamen ingevoerd.
En ik heb echt geprobeerd mijn berichtje ook aardig te verpakken. Want iemand de grond in praten is niet fijn.
Maar ik heb me verbaasd over het filmpje en dat daar punten mee gereden worden.
Niet alleen door haar gewicht, maar door haar hulpen. De uitvoering van de gevraagde oefeningen. Pak die keertwendigen of dat halthouden en achterwaarts. Dat verdient een 2.
Nergens staan daar oefeningen tegenover die je zo goed zijn dat dat het totaal zo optrekt dat er een 2e plaatst uit voort hoort te komen.
En ja dat staat nu online, dus ja daar geef ik antwoord op.
Maar graag herzie ik die mening in een filmpje van nu, graag zelfs
Zou het alleen maar prettig vinden als ik het hier in mis heb.
Askja schreef:Een onrustige ligging van het onderbeen impliciet relateren aan her gewicht van TS slaat echt nergens op. Ik ken zat slanke ruiters die ook een onrustig onderbeen hebben en de oorzaak daarvan ligt in het blokkeren van het heupgewricht en/of het vastzetten van de knieën tegen het zadel. Of er wordt gewoon te veel been gegeven omdat de een of andere instructeur dat in heeft gepeperd.
ingvdh schreef:pfff, het ene onderwerp kan niet meer besproken worden, dus gaan we gewoon verder op iets anders, want TS zal en moet weten dat ze niet geschikt is om (Z) te rijden. Tenminste zo komt het commentaar wel over, keer op keer hetzelfde herhalen en het hele internet wordt afgestruint om TS nog verder de grond in te stampen op dingen die maanden zowel niet jaren terug geplaatst zijn.
Ik snap nu wel waarom zo weinig mensen nog een foto plaatsen als ze aan het rijden zijn op bokt.
Als het maar iets afwijkt van het ideale plaatje krijg je zoveel kritiek over je heen dat je het de volgende keer wel laat.
Ik moet hierbij denken aan de amazone die wel keurig aan het ideale plaatje voldeed en vervolgens haar lange haren niet keurig in een staartje had gedaan. Dat kon dus ook niet en pagina's aan commentaar.
Ik zie ook wel eens iets waarvan ik denk dat het anders of beter kan, maar ja, als ik iets doe zijn er vast mensen die dat ook over mij denken. Ieder doet op zijn/haar manier zijn best. Leef en laten leven denk ik dan.
TS valt hier niemand aan en is niet gemeen, waarom die zure reacties dan allemaal?