Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Samiyah schreef:Weet iemand wat voor dingen er allemaal verkocht worden op de warenmarkt? Is het alleen paardenspul of ook andere dingen? Ben aan het afwegen of ik het waard vind heen te gaan... zou dan vooral voor de warenmarkt gaan dus, ik zit al jaren niet meer in de paarden (hoewel ik het wel leuk vind ze even te bekijken natuurlijk)
Froukje_J schreef:Samiyah schreef:Weet iemand wat voor dingen er allemaal verkocht worden op de warenmarkt? Is het alleen paardenspul of ook andere dingen? Ben aan het afwegen of ik het waard vind heen te gaan... zou dan vooral voor de warenmarkt gaan dus, ik zit al jaren niet meer in de paarden (hoewel ik het wel leuk vind ze even te bekijken natuurlijk)
De warenmarkt is enorm!! Met van alles en nog wat te koop
Joolien schreef:Letsdunit schreef:Waar moet je vandaan komen ?
Ik zag op facebook al een filmpje voorbij komen met erg leuke dieren uit Ierland.
Eentje uit Ierland kopen is ook een lot uit de loterij hoorAls ze goed zijn blijven ze meestal wel daar namelijk
Letsdunit schreef:Joolien schreef:
Eentje uit Ierland kopen is ook een lot uit de loterij hoorAls ze goed zijn blijven ze meestal wel daar namelijk
Mijn new forest komt uit Engeland, de vrachtwagen (25 paards) waar hij mee kwam rijd 3x per week tussen Ierland, Engeland en Nederland. Genoeg handel.
Niikiit schreef:Ik wilde eigenlijk dit jaar ook weer heen gaan met trailer, maar helaas is mijn auto stuk gelopen deze weekis er iemand vanuit NH die met trailer heen gaat? En zou er dan misschien een plaatsje vrij zijn mocht ik een leuke pony tegen komen?