Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Avalanche81 schreef:Verder ga ik gewoon mee met pien_2010. Die geeft altijd fijne tips, en ik ben fan.
chanelle14 schreef:Even weer een update!
Vanavond heb ik weer les om voor aankomende zondag nog even goed te oefenen.
Die halve volte contra galop blijft een dingetje, maar dat weet ik dus als die niet goed gaat heb ik maar gewoon even pech en moet ik bij de rest maar zien te scoren.
Heb verder niet heel veel verwachtingen van de wedstrijd, omdat het ook weer op nieuw terrein is (Beuningen)
en het dan al een wonder is als ik de gehele hoefslag kan raken.
Daarnaast nog even iets anders:
Sinds kort rijd ik ook een andere Shire op stal bij voor de verkoop.
Het plan is om haar deze winter een keer L1 te starten en haar dan te koop aan te bieden.
Nu red ik het zelf niet om naast een baan, een eigen bedrijf, een vriend en Dara om haar ook nog eens 5 dagen in de week te trainen,
dus zijn we op zoek naar iemand die haar 3 dagen in de week bij zou willen rijden.
Als we iemand kunnen vinden dan kan hij/zij daarna eventueel overstappen op de pony's en daarmee aan de slag, dus er is sowieso altijd wel wat te doen.
Lastige is momenteel alleen dat er dus weinig serieuze mensen te vinden zijn.![]()
Er zijn er nu twee meiden begonnen, maar bij beide werkte het niet omdat het toch wel lastig blijkt te zijn om afspraken na te komen.
Dusss.. Mochten jullie toevallig iemand weten die nog een superleuk bijrijdpaard zoekt, let me know!
Stal is in Oosterhout, bij Nijmegen.
Avalanche81 schreef:Wow Granoek, jij hebt ook van die enorme paarden![]()
Wel gaaf hoor. Ik durf er nooit op haha. Ik ben altijd bang dat ik enorm opgegooid word en eraf valmaar ze zijn wel erg stoer