Kabayo schreef:Priscilla_90 schreef:Knap van je TS dat je dit heb bereikt!! Kost allemaal net wat meer moeite als met een kwpn in de ring (voordat ik bokt over me heen krijg, ja ik spreek uit ervaring)
Je optoming met stang en trens vind ik er ook fijn uitzien!
Wel zal ik je een bitfitter aanraden om alles net iets strakker te finetunen en evt een andere onderlegtrens of stang te proberen. Je paard lijk ietsje hangerig. Maargoed kan ook te maken hebben met zijn bui en evt spanning natuurlijk.
Lekker zo doorgaan en blijf genieten !!
Offtopic : grote van de mond van een paard heeft echt niks te maken met de grote/ras/type etc van je pony of paard. Dat is net zo krom als dat je het zal vergelijken met mensen: hoe langer de mens hoe groter de mond?! Dat is toch flauwekul.
Nahja ...
Mn shet past geen maatje 14,5 hoor..en zeker geen 2
Maar dat slaat toch helemaal nergens op. Een shet vergelijken met een haflinger of rijpaard. Dat is bijna letterlijk appels met peren vergelijken.
Zeepsop schreef:Knap hoor! Ga zo door
Dankjewel. Ga ik zeker doen.
Priscilla_90 schreef:Je kan me een pb sturen, voor mijn paard heb ik toender tijd een stang en trens aan laten meten. Gebeurde erg fijn. Ze geeft je verschillende soorten advies ook
Pb gedaan.

was wel Ff wennen