10 jaar [naam] ~ The goal isn't to live forever...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pink0fish

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 08:08

Normaal gesproken lees ik altijd in stilte mee maar hier schrok ik wel van... Heel veel sterkte, het lijkt me een hele moeilijk situatie en geniet van de tijd die jullie nog samen hebben! En ze zal voor altijd naast je galopperen en je gedachten en hart

boyca

Re: 10 jaar Koudbloed Kim ~ The goal isn't to live forever...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 08:24

Deze had ik ook niet zien aankomen.

Lieve Tineke en Maarten,
Wat kan je tegen iemand zeggen die haar soulmate gaat verliezen.
Wat ga je zeggen tegen iemand die zo verbonden is met haar paard.
Wat kunnen we zeggen!
Ik voel de pijn door het scherm heen en huil mee.
Geniet van jullie zomer en geniet en geniet.
Ze had geen mooier leven kunnen hebben dan bij jullie en ze laat een mooie erfenis achter dus je zal haar iedere dag weer zien in jullie Beer.

liefs Irene

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 08:46

Ook ik lees normaal in stilte mee maar wil hier toch op reageren.. Wat een vreselijk moedige en moeilijke beslissing en wat ongelofelijk verdrietig. Geniet van de tijd die jullie samen hebben en die jullie Kim nog kunnen geven. Ik wens jullie heel, heel veel sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 08:47

Heel erg bedankt voor alle lieve reacties, het is ontzettend fijn om zoveel steun en lieve woorden te lezen. :o

Ik ga enorm van haar genieten, zoals ik altijd heb gedaan en ik ga zeker die foto van ons samen nog maken.

daniweerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 08:55

Wat een schrik!! Heel veel sterkte voor jullie beiden en ik duim dat we een prachtige warme zomer krijgen waarin jullie genieten kunnen.....

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 09:31

Net als iedereen, Jeetje Tineke en Maarten, bijna al jullie topics gelezen, Jouw enthousiasme, de dingen waar je met hart en ziel ingaat, het is niet moeilijk om mee te leven bij alles wat je doet. Ik wens je heel veel sterkte, en Maarten natuurlijk ook. Ik hoop dat je het knopje vind zodat jullie, samen met de kudde, nog even heerlijk van elkaar kunnen genieten.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 09:37

WoW hier schrik ik ook van. Je heb afgelopen tijd al 2 dierbare paarden moeten laten gaan.

Waarom!!!nu kim ook? (Ik weet waarom heb de kleine letters gelezen.)

Wat kan t leven dan oneerlijk zijn.

Wat een respect heb ik voor jouw! Hoe jij het beschrijft hoe jij door vecht.

Geniet samen van deze zomer. En ook al is ze straks ergens anders. Achter de mooie regenboog. Ze zult altijd bij je zijn. En je beschermengel.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 09:37

Heel veel sterkte de komende tijd niks zo erg dan als je maatje te verliezen.In ieder geval een mooie zomer voor julie beide toegewenst.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 09:39

Oh Tineke, ik had dit nooit verwacht. Wat afschuwelijk dat je dit mee moet maken. Net nu alles zo heerlijk in je leven is, komt er iemand een emmer stront gooien Y;(

Gelukkig heb je Maarten en een tros paarden om je heen die jou erdoorheen gaan slepen! Geef Kim de allermooiste zomer van haar leven en ze zal op je wachten aan de andere kant. Dikke kus op haar meelsnuitje.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 09:43

Moest altijd zo janken bij die berichten, Koekie heb ik net gemist maar bij Vince waren het toch tranen hoor. Heb Kim wel altijd sporadisch eens opgezocht, en dan vooral het filmpje met de cabrio trailer, wat kon ik daar om lachen zeg! Maar dan ga je volgen op FB en Bokt en dan leef je er toch in mee, arme Kim. Het is helaas iets wat veel trekpaarden treft en waar veel fokkers nog steeds te weinig rekening mee houden.

Geniet van deze zomer Kim, Maarten en Tineke! Met Beer is ze altijd nog een beetje bij jullie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 09:44

Ik zal haar een heleboel dikke kusjes op haar meelsnuitje geven. :+:

Het was ook het eerste dat ik me afvroeg; wat heb ik gedaan, wat hebben wij gedaan om dit te verdienen?
Maar zo werkt het niet, want ondanks alles, ondanks [naam], [naam] en straks Kim hebben we ook prachtige dingen waar ik nog elke dag dankbaar voor ben.
[naam] was vorig jaar erg ziek, randje kliniek, maar hij werd toch beter en daar ben ik enorm dankbaar voor.
We hadden hem ook kunnen verliezen toen.
[naam] had ook tot zijn dood in de lessen kunnen blijven lopen en van [naam] hebben we ook een hoop geleerd en we hebben hem ook een hoop kunnen geven.
Er zijn veel nare dingen in een korte tijd, maar ook een hoop prachtige dingen meegemaakt en die gaan we vast ook nog meemaken.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 09:49

Jeetje, hier schrik ik wel van! Wat supererg voor je (jullie). Heel veel sterkte en geniet de komende zomer nog van Kim, je rots in de branding die je zoveel heeft gebracht!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 09:50

KoudbloedKim schreef:
Ik zal haar een heleboel dikke kusjes op haar meelsnuitje geven. :+:

Het was ook het eerste dat ik me afvroeg; wat heb ik gedaan, wat hebben wij gedaan om dit te verdienen?
Maar zo werkt het niet, want ondanks alles, ondanks Koekie, Vince en straks Kim hebben we ook prachtige dingen waar ik nog elke dag dankbaar voor ben.
Beer was vorig jaar erg ziek, randje kliniek, maar hij werd toch beter en daar ben ik enorm dankbaar voor.
We hadden hem ook kunnen verliezen toen.
Koekie had ook tot zijn dood in de lessen kunnen blijven lopen en van Vince hebben we ook een hoop geleerd en we hebben hem ook een hoop kunnen geven.
Er zijn veel nare dingen in een korte tijd, maar ook een hoop prachtige dingen meegemaakt en die gaan we vast ook nog meemaken.

Ik ben bang dat dit er rotter uit komt dan ik bedoel, maar als je 5 paarden hebt dan is het risico op pech natuurlijk ook groter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 09:51

Misschien goed bedoeld, maar dan nog is 3 paarden in iets meer dan een jaar tijd wel erg veel.

joyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:05

Met een brok in mijn keel las ik jou bericht over Kim.
Heel veel respect voor jullie!!
Sterkte en geniet,van het samen zijn deze zomer.
geef Kim een dikke kus

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:07

Wat afschuwelijk.... ben al jaren een trouwe volger ... heel veel sterkte...

cariena1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:12

wil je alvast heel veel sterkte wensen, mag ik vragen wat ze heeft? Ik volg nl niet alle topics

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:12

Ben altijd en stille meelezer geweest met al je topics. Heb wel moeten slikken bij koekie en vince. Houden van is ook los laten, maar sommige paarden laten een hoefafdruk achter in je hart en dat is Kim voor jou. En jij hebt nog iets van Kim als ze er niet meer is. Ze leeft voor in Beer. Maar wil je alsnog heel veel sterkte wensen en vergeet niet te genieten van haar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:17

Ik voel zo ontzettend met je mee Tineke.
Jij weet heel goed hoe dat ik het zelf heb ervaren en nog steeds midden in zit uiteindelijk en ook al zijn onze werelden compleet anders, weten wij van elkaar wat het is om een paard hoger te plaatsen als jijzelf en iedereen om je heen.
Ik heb geen mooie woorden voor je, (ook dat weet je als geen ander... ;) ), maar ik huil met je mee...

AQHAProud

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:23

Geniet van deze laatste mooie zomer!
Hoe oud is kim eigenlijk?

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:32

jeetje die txt van je komt ff binnen zeg. Wat heb je dat ontzettend mooi geschreven, kreeg er tranen van in mijn ogen. Geniet van je maatje! En volg je gevoel deze laatste maanden. Sterkte!

droversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:35

Wauw wat heftig om dit te lezen zeg, ik geloof dat ik nooit echt op jullie topics gereageerd heb maar ik heb ze wel allemaal gezien en gelezen. Wat een gemis zal dat straks zijn als je beste vriendinnetje er niet meer is... Heel veel sterkte toegewenst en geniet nog volop van elkaar zo lang het kan :(:)

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:39

Ik post niet gauw iets, maar ik kan het niet om weg te klikken zonder te reageren.. Ik volg jullie zo nu en dan en Kim is echt een karakter op zich en dat vind ik juist zo gaaf aan haar. Ik, en alle anderen hier, weet hoeveel zij voor jou/jullie betekent en meer dan heel veel sterkte wensen kan ik helaas niet.

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:42

Heel veel sterkte. Ik heb een brok in mijn keel gewoon. Geniet van de zomer :(:)

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 10:42

Heel veel sterkte de komende tijd en geniet samen van de momenten die jullie nog hebben. Als ze er straks niet meer is zal er altijd een stukje Kim zijn wat in Beer bij jullie is.