Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kuggur schreef:Ik noem mezelf betweter slimmerik, leer eens wat beter begrijpend lezen.
Supervixen schreef:Kuggur schreef:Ik noem mezelf betweter slimmerik, leer eens wat beter begrijpend lezen.
Nou inderdaad. En jij mag nu niks meer zeggen Kuggur. Dan doe ik het wel, want ik vind het ook kwakzalverij en oplichting. Maar als mensen erin geloven en zich er beter door voelen, prima. Laat ze lekker in die waan.
Kabayo schreef:Kuggur schreef:Tsja, dat is het nadeel van een openbaar forum, je kunt niet ongestoord reclame maken voor dit soort kwakzalverij, altijd weer die vervelende betweters die er tegenin lopen te zeuren.
Dat zeg je niet, dat je dat over jezelf hebt . Maar fijn
Amandavd schreef:Die opmerkingen van hem hebben niks met hard aankomen te maken maar gewoon met bot en lomp gedrag. Prima dat je een tegenargument geeft en je mening geeft, maar dat hoef je niet tot 5 tot 10 te herhalen en al die andere onnozele opmerkingen erbij ook niet.
Dreamybol schreef:Sorry, maar Kuggur schrijft minder onnozele opmerkingen dan sommige van de andere mensen hier doen. En die opmerking over betweters is gewoon maar op één manier te interpreteren en dat dat niet gebeurt ligt niet aan Kuggur.
En nee, ik ken de hele persoon achter Kuggur niet, maar kom op zeg.
Askja schreef:Waar ik vooral benieuwd naar ben, is of al die paarden- en andere readers zelf echt geloven dat ze een gave hebben. Ik kan mij het niet echt voorstellen aangezien het gaat om een fenomeen dat nog nooit wetenschappelijk is aangetoond. Hooguit zouden, naar mijn idee, sommige van deze readers een soort mentalisten kunnen zijn die erg goed zijn in het oppikken en interpreteren van allerlei details waardoor ze gewoonweg sneller dan een gemiddelde persoon bepaalde personen/situaties doorzien. Maar ik denk dat de meeste gewoon een levendige fantasie hebben waar ze ook zelf een beetje in verstrikt zijn geraakt. En degenen die de reading laten doen gaan daar gemakkelijk in mee omdat ze graag willen geloven dat het klopt.
Het zou interessant zijn als juist iemand die er absoluut niet in gelooft zijn paard eens zou laten readen.