Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SteffiiY schreef:ninahaakk schreef:Ik wil dit jaar voor het eerst gaan, twijfel tussen 5 of 8B! Ben 23 jaar en wil komen met een 8 jarige merrie van Kasparow.
8B natuurlijkIk ga samen met 2 vriendinnen die ongeveer dezelfde leeftijd als jij hebben
!
iEmmaaa schreef:Hee allemaal, ik meld me hier ook even. Ik twijfel nog heel erg om te gaan. Ben drie jaar geleden geweest en vond het echt super leuk. Heb alleen inmiddels een ander paard (dat niet zo van verhuizen houd). Twee jaar geleden ben ik met haar in drachten geweest naar een instructieweek en dat ging best aardig.
Als ik ga wil ik waarschijnlijk naar een driedaagse voor paarden 1B of 3B. Denken jullie dat deze heel snel vol zitten of zou ik nog even kunnen wachten met inschrijven?
xLeoniee schreef:iEmmaaa schreef:Hee allemaal, ik meld me hier ook even. Ik twijfel nog heel erg om te gaan. Ben drie jaar geleden geweest en vond het echt super leuk. Heb alleen inmiddels een ander paard (dat niet zo van verhuizen houd). Twee jaar geleden ben ik met haar in drachten geweest naar een instructieweek en dat ging best aardig.
Als ik ga wil ik waarschijnlijk naar een driedaagse voor paarden 1B of 3B. Denken jullie dat deze heel snel vol zitten of zou ik nog even kunnen wachten met inschrijven?
Emmmmm ga naar 8b met lau en mij!!
Tribunals schreef:Betekent dit nou dat een startkaart verplicht is?
SteffiiY schreef:Tribunals schreef:Betekent dit nou dat een startkaart verplicht is?
Ik las inderdaad ook het formulier wat je in moest vullen en daar vragen ze ook om een combinatienummer, deze heb je enkel als je een startkaart hebt.
Dat je lid moet zijn van KNHS was al bekend, maar startkaart was mij ook niet bekend inderdaad.
Kom je nu in de knoei Tribunals?