Ik heb nog nooit (op patat na dan) eten laten bezorgen. Maar ik woon nog thuis dus pappie zorgt voor eten
Of m'n vriend dan, die vindt koken leuk. Ik kan alleen pannenkoeken bakken. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Of m'n vriend dan, die vindt koken leuk. Ik kan alleen pannenkoeken bakken.
Zal zo wel een foto maken van het resultaat
Hele meeting. We hebben alleen een klein appartementje en niet zo een hele grote pan
Dus zoveel gaat niet passen haha.
nommmmmm!
T plakt er toch niet aan
Eten is het lekkerste wat er is. Ik haat drinken. Drink altijd te weinig. Behalve als er likeur inzit
Ik heb vroeger een slikprobleem gehad dus ik haat drinken. En ik mijn tweede pleeggezin moest ik iedere dag een glas melk wegdrinken terwijl ik melk verafschuw. Heb daarom ook vaak hoofdpijn omdat ik dus te weinig drink..
aMomentLT schreef:Maureen, een werkeloze kok in huis hebben, is soms wel een beetje handig, ondanks het feit dat hij werkeloos is natuurlijk!!
En je heb een nieuwe ava!!
Selina, zolang je maar genoeg drinkt toch?
Hier een eet & drinker.. Al lust ik kwa drinken weer niet veel, ik drink vooral water eigenlijk.. En cola lust ik al niet, Maar icetea met prik dan weer wel... En kwa eten, lust ik eigenlijk vrijwel alles, behalve spruitjes en asperges ( tenzij m'n schoonmoeder ze maakt) en witlof uit de oven ook niet jakkie!
Dus meestal ben ik aan het koken 
aMomentLT schreef:Maar krijg je dan zeker ook nog regelmatig te horen dat je het niet goed doet?? of dat het anders moest oid?
Haha ik ken je alleen maar met die vorige ava!
oke was in het begin wennen na 3 jaar samenwonen. Maar het bevalt best
Behalve dat ik niet alles in mn eentje schoon hoef te maken en mn vriend me nu mooi mag helpen