Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
PaysBas schreef:@Terpstra; misschien is dit de oplossing voor de auto; https://www.snappcar.nl/search.aspx?rl=Haarlem
Ben benieuwd hoe de KNHS het organiseert wanneer het heel warm is mbt je paard koelen met water.
cnterpstra schreef:Okey...ik moet ook maar even reageren.![]()
Ik had mezelf heel stoer zomaar opgegeven voor allerlei lessen/clinics tijdens de Paard&Leven dag en was op vakantie voor een buitenlandse bruiloft toen de inschrijving sloot. Mijn vriend is op 18 juni namelijk op congres in Polen, dus ik dacht dat ik dan ook maar leuke dingen moest gaan plannen in die week. In eerste instantie overal op de reservelijst, maar intussen dus voor 3 van de 4 daadwerkelijk ingepland...oeps
!
Het wordt ons eerste ritje van het terrein af sinds hij officieel van mij is geworden in augustus vorig jaar. Even spannend nog dus hoe dat allemaal gaat. Bovendien hebben we zelf geen trailer, auto met trekhaak, of het benodigde EB-rijbewijs. Het wordt dus nog even rondvragen naar chauffeur, auto, trailer etc. maar ik heb er alle vertrouwen in dat dát gedeelte wel rond gaat komen in de komende twee weekjes. (mocht iemand hier met trailer langs Haarlem rijden en zich aangesproken voelen...graag pb)
Ons programma voor dit moment:
09:25 – 09:50 uur Flexchair
10:50 – 11:00 uur Oefendressuur B-proef
15:20 – 15:50 uur Springen, met je zenuwen onder controle
16:30 – 17:00 uur Les: obstakeltraining & schriktraining
Daarnaast ook maar een stal gehuurd. Vond ik wel zo verstandig aangezien dit ons eerste echte uitstapje is. Kan hij vooraf/tussendoor ook even relaxen en bijkomen van alle indrukken op het terrein.
PaysBas schreef:Mailtje gestuurd.
Ben graag volledig en tijdig voorbereid als ik op pad ga.
Houd niet zo van verrassingen.
Citaat:De 48 ruime stallen zijn voorzien van
Altijd vers drinkwater
Ruime voerbakken
Goed stro (indien gewenst van zaagsel)
Buitenluik en contactraampje
Een eigen afsluitbare zadelkast
Vier afsluitbare compartimenten
Diverse wasplaatsen met koud en warm stromend water
Ruime parkeergelegenheid (ook voor trailers)
PaysBas schreef:Baal ook als een stekker dat m'n paard in een concoursbox staat ingedeeld. Zit bij de eerste 30 qua stal aanmeldingen.
Nagevraagd; In de concoursboxen zijn geen enkele watervoorzieningen. Dus zelf een drinkbak ophangen en water er in doen.
Verder is er ook geen beveiliging aanwezig mbt paarden of andere kostbaarheden.
Er zijn wel water afspuitplaatsen beschikbaar.
Koekeroekus schreef:Nou niet om het even maar ik ga geen 27 euro betalen voor een stal met alleen stro. Sorry hoor. ik ben een recreatieve ruiter en heb niet allerlei handige tools voor op concour om water ed mee te nemen. Laat staan dat ik een bak heb waaruit hij kan drinken.
Koekeroekus schreef:Nou niet om het even maar ik ga geen 27 euro betalen voor een stal met alleen stro. Sorry hoor. ik ben een recreatieve ruiter en heb niet allerlei handige tools voor op concour om water ed mee te nemen. Laat staan dat ik een bak heb waaruit hij kan drinken.
Citaat:Aanmelden kan t/m zondag 29 mei 2016
Kosteloos afmelden kan tot maandag 6
juni 2016, daarna ben je ten alle tijden het inschrijfgeld verschuldigd.
Afmelden kan alleen via evenementen@knhs.nl.