Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
een paar jaar geleden heeft ze hier een hele cross Tuigloos gereden. Dus ijzers zijn dan niet heel gek toch? Er liepen meer paarden op ijzers. Gilbey schreef:Jackytje schreef:.....
Tot slot was de Wifi verschrikkelijk in hal 3. Ons pinautomaatje konden we dus ook niet gebruiken.Zonde, want als standhouder maak je dan wel minder winst.
In hal 1 was het ook lastig op die wifi te komen dus heb snel van mijn telefoon een hotspot gemaakt en de pin daarop aangesloten.
(Ik heb mijn pin op mijn tablet draaien en niet op mijn telefoon)
Wel leuk dat je aan het begin nog een rondje hebt kunnen doen en dat je nog even langs kwam.
Ik ben niet meer rond kunnen gaan helaas.
Bij ons lukte het echt niet. Meerdere keren geprobeerd maar Wifi viel constant uit. Mij is het niet eens gelukt om de Wifi te gebruiken. Ik heb gelukkig inderdaad wel nog kunnen rondlopen - scheelt enorm als je met 4 aan één stand staat, kan je eens afwisselen en rustig eten/rondkijken. Vond het jammer dat je niet meer langs kon komen!
x_Heidi schreef:De stelling was inderdaad erg slecht, omdat ze perse naar het drukke publiek wilde blijven kijken.. Uiteindelijk heeft ze ook nog stukjes recht gelopen.
Ookal ging het niet zo lekker, ach joh jullie hebben je best gedaan! 
xyzutu2 schreef:Wat leuk dat jouw pony meedeed, dat was ook zo'n leuk beestje om te zien.Ook lekker cool na de eerste rondjes en ook mooi om te zien dat hij echt meedacht met de oefening zoals bij het hek. Je zag er echt niet aan af dat hij twintig was.
![]()
Het strodorp vond ik ook erg geslaagd, veel afwisseling, leuke stands en de stands hadden ook genoeg ruimte (behalve misschien aan de zijkanten van de 3e hal als er een show was). Wel vond ik het raar dat ze dan een zadelstand buiten zetten - toevallig was het goed weer, maar als het regent en waait dan baal je wel als daar voor duizenden euro's aan leren zadels in een vochtig tentje ligt te verpieteren.
Dan is een kraampje waar ze plateaus verkopen of gewoon kunststof touwhalsters,sticks en leadropes beter geschikt zoals de kraam van de organisatie zelf veel beter geschikt om buiten onder te brengen, daar kan namelijk niks kapot.
heel fijn! Perryx schreef:wat ik opvallend vond was dat de vrouw met het onbeteugeld springen sporen droeg, en het paard had ijzers onder.. heb meerdere paarden gezien met ijzers onder...

Mariett schreef:Even over de (verkeerd passende/vastgemaakte) optomingen: volgend jaar staat op de planning om eerst een tuigcheck te doen! De hele lage hackamore bij de teugeldrukmeter en de scheve kaptoom waren geen fijne beelden, en niet iets wat Equiday graag op het evenement wil hebben, dit zal dus volgend jaar waarschijnlijk gecheckt worden!