Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LiS schreef:Waarom niet? Er zijn er altijd wel een paar die afvallen. Ik weet alleen niet tot hoe lang je als reserve "opgeroepen" kunt worden?
123diezel schreef:Hoi! Ik heb een aantal vraagjes, ik ben hier misschien wat vroeg mee, maar ach haha
Ik heb gehoord dat er gewone vaste stallen zijn bij de knhs en dat er nog tijdelijke stallen komen, maar hoe zit dat met de indeling? Mag je gewoon kiezen wanneer je aankomt? Of wordt dat ingedeeld, en zo ja, krijgen degene die eerder hebben ingeschreven ook betere stallen of gaat dat gewoon random? Dit wil ik graag weten omdat ik dus best laat ingeschreven heb, en ik heb met het NK een keer in zo'n tijdelijke stal gestaan, maar dat was half open en je stond echt heel erg op de tocht, dus dat was niet echt een fijne stal.
en mijn tweede vraag, is het mogelijk om een eigen concourskast mee te nemen?
En hoe zit het met voeren? Ik had gehoord dat ze al vrij vroeg voor het laatst hooi voeren, maar die van mij krijgt thuis vaak pas om 11 uur hooi, en 's ochtend ook pas biks als het hooi van de ochtend op is. Is het dus mogelijk om zelf op andere tijden te voeren?
Hoop dat jullie me kunnen helpen!
Suelza schreef:Ipsilonka schreef:
Tijdens de menweek is nog plek zat![]()
Alleen als ik marathon mag rijden
123diezel schreef:Bedankt voor de reacties iedereen!
Ik moet meer dan 2,5 uur rijden naar ermelo dus dat wordt lekker vroeg opstaan voor een vaste stal haha
Qua hoeveelheid hooi zal het wel goed komen denk ik, heb een pony. En om 10 uur laatste hooi is opzich ook geen probleem, dan gooi ik het gewoon zelf in. Vind 3/4 (wat ik gehoord heb) en 11 uur toch wel een behoorlijk verschil om zo even te veranderen.
Ik kan nu al niet wachten tot het zo ver is!!