Het "We ride 4 pink" event in de Loonse & Drunense Duinen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MachoPablo

Re: Het "We ride 4 pink" event in de Loonse & Drunense Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 22:27

Wat is die speciale Pagina dan ??

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 22:37

Maybabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 22:50

Heb dit verhaal al een beetje gevolgd op facebook.

Vind het een kwalijke zaak. :( En ik hoop dat er wel een oplossing komt, maar als ik het allemaal zo lees... |o

Erg triest en jammer. De dag zelf was zo geslaagd.

freakish1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 10:25

Ik vind het fijn om te lezen dat er mensen zijn die niet alleen maar modder willen gooien en daadwerkelijk een oplossing willen zonder de hele vuile was buiten te hangen.

Dat is namelijk onnodig, erg vervelend en laag.
Ik ben een van de personen die regelmatig contact heeft met Cimmy.
Jullie hoeven mij verder niet te benaderen, ik ga nergens over uitweiden, wat verteld mag worden komt openbaar en verder moet iedereen haar gewoon met rust laten.

Door al het moddergooien en persoonlijke bedreigingen die zij heeft ontvangen, heeft zij zich compleet verwijderd van alle sociale media.

DAT is wat jullie hebben bereikt met deze heksenjacht, GEFELICITEERD! _-:(

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 10:31

De financiële situatie van Cimmy interesseert me niet, en ook niet of ze wel of niet op social media zit. Daar heb ik haar overigens ook niet benaderd :) Het gaat mij er alleen op dat er een nette oplossing komt voor Pink Ribbon, want daar heb ik tenslotte voor gedoneerd!

En dat ze zich verwijderd heeft, tja, dat is haar keus en heb ik geen medelijden mee.

freakish1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 10:32

Cayenne schreef:
De financiële situatie van Cimmy interesseert me niet, en ook niet of ze wel of niet op social media zit. Daar heb ik haar overigens ook niet benaderd :) Het gaat mij er alleen op dat er een nette oplossing komt voor Pink Ribbon, want daar heb ik tenslotte voor gedoneerd!

En dat ze zich verwijderd heeft, tja, dat is haar keus en heb ik geen medelijden mee.

Die oplossing komt er

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 11:33

freakish1977 schreef:
Cayenne schreef:

Die oplossing komt er

Oplossing komt er? Die was er al maar word dus niet nagekomen. Ik vind het niet zo gek dat iedereen zo reageerd.

freakish1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 14:33

XxDiandraxX schreef:

Die oplossing komt er

Oplossing komt er? Die was er al maar word dus niet nagekomen. Ik vind het niet zo gek dat iedereen zo reageerd.

wordt wel nagekomen alleen nu via een externe partij.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 01:50

Op dit moment wordt die vooralsnog niet nagekomen.

Foss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 02:51

Sorry maar dat er nog mensen het hand boven het hoofd houden vind ik echt sneu. Wat ze heeft gedaan is gewoon walgelijk Niet goed te praten geen enkel excuses is hiervoor mogelijk.
Zoveel mensen die druk zijn geweest geld in te zamelen voor Pr en dachten dat ze een goed doel steunde maar helaas het geld is voor andere doeleinden gebruikt.
Dit is puur diefstal en ja dat moet bestraft worden en het geld moet terug waar het hoort.
Ik denk dat ze haar straf al wel heeft gehad door al die boze mensen, als ze echt een goed mens is zorgt ze dat het geld terug komt maar ik ben bang dat er van een kale kip niks te plukken valt.

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 08:01

Groot deel van haar schulden zijn nu afbetaald..een kat in het nauw maakt rare sprongen.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 08:36

Foss schreef:
Sorry maar dat er nog mensen het hand boven het hoofd houden vind ik echt sneu. Wat ze heeft gedaan is gewoon walgelijk Niet goed te praten geen enkel excuses is hiervoor mogelijk.
Zoveel mensen die druk zijn geweest geld in te zamelen voor Pr en dachten dat ze een goed doel steunde maar helaas het geld is voor andere doeleinden gebruikt.
Dit is puur diefstal en ja dat moet bestraft worden en het geld moet terug waar het hoort.
Ik denk dat ze haar straf al wel heeft gehad door al die boze mensen, als ze echt een goed mens is zorgt ze dat het geld terug komt maar ik ben bang dat er van een kale kip niks te plukken valt.

Waar aan heeft zij dan het geld aan besteedt volgens jou ?

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 08:54

Jansje73 dag lijkt me duidelijk die zijn (weliswaar niet bewust) gebruikt voor het afbetalen van haar schulden

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 08:58

Wat denk je van; aan de schulden die ze had, God weet hoe en waarvoor ze schulden heeft gemaakt.

Dat is niet iets waar wij medelijden me hoeven te hebben.
Er zijn genoeg mensen met schulden, dat is super vervelend, maar de meeste van die mensen halen het nog niet een seconde in hun hoofd om een evenement te organiseren en het geld dan op hun persoonlijke rekening te zetten, of ze moeten het een makkelijk verdiend centje vinden ,(wat ik overigens niet over organisator zeg.. )
Maar slim is het dus niet geweest en daarvoor moet ze nu op de blaren zitten.

Misschien reageert niet iedereen even netjes. Maar mensen hebben recht op eerlijkheid en transparantie. Helaas heeft organisator teveel verschillende verhalen verspreid om nog van haar eerlijkheid uit te kunnen gaan.

Foss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 12:36

Het is in iedergeval niet betaald waar het hoort.
Mensen die dit soort dingen doen heb ik geen medelijden mee meer met de mensen die moeite hebben gedaan om zoveel geld in te zamelen.

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 12:44

Het zou haar ook "sieren" als ze zelf eens met een update komt in plaats van via via en elke verhaal anders is.

Als ze nou zelf open en eerlijk reageerd naar iedereen toe denk ik dat dat al een stukje boosheid scheelt, in elk geval wel bij mij.

Er zijn fouten gemaakt, grote fouten maar kom daar gewoon voor uit en houd iedereen up to date over hoe het loopt.

En dat haar financien besproken worden is niet onze fout, als ze dat destijds goed geregeld hadden met het pink ribbon geld was er nooit iemand achter gekomen.

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 12:48

Ik ben het eens met diandra.
Nu verschuilt ze zich enorm wat onduidelijkheid geeft en het komt op mij over dat ze haar verantwoordelijkheid niet neemt anders had ze onderhand al een keer openlijk haar excuses aangeboden en zelf uitgelegd hoe het zit.

Zet desnoods in dit topic een bericht neer waarin je uitlegd dit is er gebeurt en zo ga ik het oplossen en het spijt me dat het zo gelopen is dan neem je je verantwoordelijkheid.

Het gaat hier om een volwasse vrouw niet om iemand van 15 die een 'foutje' heeft gemaakt

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 12:51

NiNa_14 schreef:
Ik ben het eens met diandra.
Nu verschuilt ze zich enorm wat onduidelijkheid geeft en het komt op mij over dat ze haar verantwoordelijkheid niet neemt anders had ze onderhand al een keer openlijk haar excuses aangeboden en zelf uitgelegd hoe het zit.

Zet desnoods in dit topic een bericht neer waarin je uitlegd dit is er gebeurt en zo ga ik het oplossen en het spijt me dat het zo gelopen is dan neem je je verantwoordelijkheid.

Het gaat hier om een volwasse vrouw niet om iemand van 15 die een 'foutje' heeft gemaakt

Juist! En dan maandelijks updates geven over de betalingen. Al dan niet met een bewijs dat het daadwerkelijk is overgemaakt

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 14:11

Als je kijkt naar dubbeltje op zijn kant, dan hoef je je niet af te vragen hoe sommige mensen aan schulden komen, zeker als je nog jong bent..

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 14:22

Tcm62 schreef:
Als je kijkt naar dubbeltje op zijn kant, dan hoef je je niet af te vragen hoe sommige mensen aan schulden komen, zeker als je nog jong bent..

Maar dat CL schulden heeft was niemand te weten gekomen als ze van te voren zelf haar verantwoorlijkheid had genomen door iets te regelen voor dat geld van PR.

Maar omdat dat niet gebeurt is en in plaats daarvan het geld voor PR naar haar eigen schulden is gegaan maakt dat het dan wel voor iedereen die gedoneert heeft "van belang" is.

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 18:27

Ik zal morgen of overmorgen eens met haar contact opnemen en kijken of we een duidelijke update kunnen krijgen. Eventueel post ik die dan wel voor haar als ze dat liever heeft.

Maar ik kan me goed voorstellen dat ze nu niet op media meer komt.

Ik begrijp ook de frustratie van mensen daarover.
Ik doe hier dus ook geen beloftes over maar zal vragen of ze wil en kan uitleggen hoe of wat.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 18:54

XxDiandraxX schreef:
Het zou haar ook "sieren" als ze zelf eens met een update komt in plaats van via via en elke verhaal anders is.

Als ze nou zelf open en eerlijk reageerd naar iedereen toe denk ik dat dat al een stukje boosheid scheelt, in elk geval wel bij mij.

Er zijn fouten gemaakt, grote fouten maar kom daar gewoon voor uit en houd iedereen up to date over hoe het loopt.

En dat haar financien besproken worden is niet onze fout, als ze dat destijds goed geregeld hadden met het pink ribbon geld was er nooit iemand achter gekomen.

Dit heeft ze gedaan. Ze heeft het openlijk naar buiten gegooid met excuses. Vervolgens heeft ze gelijk eerste betalingsbewijs geleverd.

En heeft niks geholpen. Ze wordt gestalkt en bedreigd en dit wordt alleen maar erger. Zelfs direct na het eerste bewijs werd er 'samen gespannen' om hart van nl in te schakelen.

Dus tja... ik denk niet dat ze überhaupt nog iets zal zeggen

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 19:04

Ik snap dat ook wel. Zou voor m'n veiligheid kiezen.

Ik weet wel zeker dat alles niet zo gegaan was als niet meteen bekend was geworden dat zij meerdere mensen heeft opgelicht (althans dat dat gezegd is). De meeste mensen zijn anders alleen teleurgesteld, maar niet boos zoals nu omdat ze denken dat het een bewuste actie is geweest.

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 19:10

Nessa schreef:
XxDiandraxX schreef:

Dit heeft ze gedaan. Ze heeft het openlijk naar buiten gegooid met excuses. Vervolgens heeft ze gelijk eerste betalingsbewijs geleverd.

En heeft niks geholpen. Ze wordt gestalkt en bedreigd en dit wordt alleen maar erger. Zelfs direct na het eerste bewijs werd er 'samen gespannen' om hart van nl in te schakelen.

Dus tja... ik denk niet dat ze überhaupt nog iets zal zeggen

De eerste keer heeft ze dat idd gedaan en daar heb ik respect voor maar inmiddels schijnt de situatie toch wel veranderd te zijn en daar hoor ik haar niet over.

Via via komt er verhaal naar buiten echter gebeurt dat pas nadat gedupeerde contact hebben gezocht met PR en er bekend is dat deze maand niet voldaan is aan haar belofte.

Ik hoef echt niet het onderste van de stapel te horen maar een recente update met stand van zaken lijkt me niet meer dan redelijk.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 19:26

Vind ik niet.
Als je gestalkt en bedreigd wordt. Waar doe je het dan voor? Nog meer bedreigingen?

Vrienden worden zelfs bedreigd.