Amanda schreef:Ik rijd zondag om 16.45 de working equitation clinic op het outdoorterrein. Die staat er nog nog bij.
Ik ook

Ik heb echter nog geen post ontvangen met kaartjes en verdere info (en flyers
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Anoniem schreef:M'n smid maar direct even geappt dan...
Wil ik hier toch ook even aan de organisatie melden dat ik t vrij slecht/niet netjes vind dat dit soort belangrijke dingen niet even duidelijk genoemd worden...

desi92 schreef:Ik twijfel over t zadel. Voor de houding zit en balans clinic. Ik heb een spring en dressuur. Spring zit ik zelf fijner op en pak ik daarom wat meer. Aan de andere kant vind ik het dan weer fijn om beter op mn dressuur zadel te leren zitten....
Ik ga ook niet knotten. Quat heeft een stukje manen weg geschuurd waardoor ik een stuk zonder knotten zou hebben. Nu valt t nog een beetje te maskeren.
Dott schreef:desi92 schreef:Ik twijfel over t zadel. Voor de houding zit en balans clinic. Ik heb een spring en dressuur. Spring zit ik zelf fijner op en pak ik daarom wat meer. Aan de andere kant vind ik het dan weer fijn om beter op mn dressuur zadel te leren zitten....
Ik ga ook niet knotten. Quat heeft een stukje manen weg geschuurd waardoor ik een stuk zonder knotten zou hebben. Nu valt t nog een beetje te maskeren.
Ik denk ook dressuur![]()
Ik baal ook beetje van mn zadel. Nieuwe ben ik mee bezig, maar die heb ik nog niet. Denk volgende week vrijdag ook nog niet.
Dus moet dan een houding, balans en zit clinic gaan volgen op een zadel dat niet helemaal 100% ligt en schuift.. onhandig..
Maar tis helaas niet anders.
Doe denk ik gewoon donkerblauw spul op bij het paard en zelf zie ik wel. (Ga dan ook crossen..) Freggle_Edge schreef:Dott schreef:Ik twijfel over t zadel. Voor de houding zit en balans clinic. Ik heb een spring en dressuur. Spring zit ik zelf fijner op en pak ik daarom wat meer. Aan de andere kant vind ik het dan weer fijn om beter op mn dressuur zadel te leren zitten....
Ik baal ook beetje van mn zadel. Nieuwe ben ik mee bezig, maar die heb ik nog niet. Denk volgende week vrijdag ook nog niet.
Dus moet dan een houding, balans en zit clinic gaan volgen op een zadel dat niet helemaal 100% ligt en schuift.. onhandig..
Als je springzadel wel past, dan zou ik niet twijfelen
Freggle_Edge schreef:Dott schreef:
Als je springzadel wel past, dan zou ik niet twijfelen
dus t moet maar ff zo.. callass schreef:Jantine_ schreef:Mag ik mij ook melden
Ik rij zondag mee in de zit clinic bij Saskia Heijkants en Mischa Koot! Om 15.40!
Ik denk dat wij samen rijden, in de knhs hal?
Niet in het wit rijden? Ik twijfel nog witte broek en wit dekje of alleen witte broek rest blauw.
Knotten jullie?