Deelnemers Boktclinics verzameld

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 19:31

Amanda schreef:
Ik rijd zondag om 16.45 de working equitation clinic op het outdoorterrein. Die staat er nog nog bij.

Ik ook :)
Ik heb echter nog geen post ontvangen met kaartjes en verdere info (en flyers :P )

callass

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 18:05

Jantine_ schreef:
Mag ik mij ook melden :D

Ik rij zondag mee in de zit clinic bij Saskia Heijkants en Mischa Koot! Om 15.40!

Ik denk dat wij samen rijden, in de knhs hal?

Niet in het wit rijden? Ik twijfel nog witte broek en wit dekje of alleen witte broek rest blauw.
Knotten jullie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 18:12

Ik ga denk ik niet knotten, dan zal t vanaf vrijdagavond tot zaterdagavond (16:30) moeten blijfen zitten, dat durf ik niet aan met mijn schimmel die geheid gaat rollen in d'r nieuwe stal waar ze zaterdag logeert :')

Ga wel in witte broek, en verder onze rode springset :)

EDIT: Is ergens de vinden wat de ondergrond waar we op rijden is? Ik zie nu dat t outdoor terrein volgens mij gras is, dan hebben wij wel een probleem...

Daihyo

Re: Deelnemers Boktclinics verzameld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-15 19:29

Outdoorterrein is gras heb ik ergens gelezen :j

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 19:30

Jup

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 19:32

M'n smid maar direct even geappt dan...

Wil ik hier toch ook even aan de organisatie melden dat ik t vrij slecht/niet netjes vind dat dit soort belangrijke dingen niet even duidelijk genoemd worden...

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 19:58

Ik twijfel over t zadel. Voor de houding zit en balans clinic. Ik heb een spring en dressuur. Spring zit ik zelf fijner op en pak ik daarom wat meer. Aan de andere kant vind ik het dan weer fijn om beter op mn dressuur zadel te leren zitten....

Ik ga ook niet knotten. Quat heeft een stukje manen weg geschuurd waardoor ik een stuk zonder knotten zou hebben. Nu valt t nog een beetje te maskeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 19:59

Dan zou ik voor je dresuurzadels gaan, als je daar beter in wilt leren zitten heb je daar meer aan tijdens zo'n clinic denk ik :j

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 20:04

Anoniem schreef:
M'n smid maar direct even geappt dan...

Wil ik hier toch ook even aan de organisatie melden dat ik t vrij slecht/niet netjes vind dat dit soort belangrijke dingen niet even duidelijk genoemd worden...

Zo gek is het toch niet dat een outdoorterrein op gras is? Zeker niet als je bekijkt wat voor type clinics er gegeven worden. Daarbij staat er op de website een duidelijke foto van het terrein met grasbodem.

In mijn uitnodiging stond het er trouwens wel nog extra bij vermeld dat de springweide op gras is. Nou is dat meestal met weides, haha! Maar netjes dat ze het even extra benadrukken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 20:06

haha ja de springWEIDE had ik begrepen, maar outdoor-terrein is voor mij zeker niet direct op gras... (Maar dat komt misschien ook door waar ik woon... [plaats], outdoor is hier 9,5 vd 10 keer ook gewoon zand)

En de plattegrond was ook pas later bekent :)
Maar ik vind het geen onbelangrijke informatie, dus vandaar dat ik t even zei, alt tip om dat volgende keer even te vermelden voor types als ik ;)

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 20:20

desi92 schreef:
Ik twijfel over t zadel. Voor de houding zit en balans clinic. Ik heb een spring en dressuur. Spring zit ik zelf fijner op en pak ik daarom wat meer. Aan de andere kant vind ik het dan weer fijn om beter op mn dressuur zadel te leren zitten....

Ik ga ook niet knotten. Quat heeft een stukje manen weg geschuurd waardoor ik een stuk zonder knotten zou hebben. Nu valt t nog een beetje te maskeren.

Ik denk ook dressuur :)

Ik baal ook beetje van mn zadel. Nieuwe ben ik mee bezig, maar die heb ik nog niet. Denk volgende week vrijdag ook nog niet.
Dus moet dan een houding, balans en zit clinic gaan volgen op een zadel dat niet helemaal 100% ligt en schuift.. onhandig..

Maar tis helaas niet anders.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 20:38

Dott schreef:
desi92 schreef:

Ik baal ook beetje van mn zadel. Nieuwe ben ik mee bezig, maar die heb ik nog niet. Denk volgende week vrijdag ook nog niet.
Dus moet dan een houding, balans en zit clinic gaan volgen op een zadel dat niet helemaal 100% ligt en schuift.. onhandig..

Als je springzadel wel past, dan zou ik niet twijfelen

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 20:44

Ik ga zeker niet in het wit om terug te komen op het kleding 'probleem' :P Doe denk ik gewoon donkerblauw spul op bij het paard en zelf zie ik wel. (Ga dan ook crossen..)

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 20:56

Freggle_Edge schreef:
Dott schreef:

Ik weet niet of die aan mijn gericht was, maar mijn beide zadels passen prima hoor. Het is alleen meer dat ikzelf fijner op het springzadel zit dan op het dressuurzadel.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 21:06

Ik haalde jou bericht en het bericht van Dott door elkaar, sorry.
Misschien heeft Doot maar 1 zadel, dan valt er natuurlijk weinig te kiezen. }:0

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 21:29

Dat vermoeden had ik al :p maar voor de zekerheid Ff navragen voordat er verwarring ontstaat.

Over het kleding gedoe.
Ik doe gewoon een rijbroek aan met een net shirtje erboven, even afhankelijk van wat het weer gaat doen een jas oid. Peerdje krijgt denk ik wel gewoon de witte pad op en anders een blauwe

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 22:01

Freggle_Edge schreef:
Dott schreef:

Nee, die paste helemaal niet en is onlangs terug gegaan naar de zadelmaker (bij wie ik nu overigens nooit meer een zadel aanschaf, ik hou het wel bij de nieuwe) de eerste zin was als reactie op degene die twijfelde.
Ik heb momenteel (nog) geen helemaal goed passend zadel, deze is wel onderweg maar gok dat ik die niet binnen heb voor vrijdag, en ik vind het zonde om gekozen te worden en dan af te zeggen.. (wist het niet voor ik gekozen werd)
Vind het al beroerd genoeg maar t zadel ligt niet zo slecht dat ie mn paard kapot maakt of heel erg pijn doet gelukkig :) dus t moet maar ff zo..

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 22:04

Freggle_Edge schreef:
Ik haalde jou bericht en het bericht van Dott door elkaar, sorry.
Misschien heeft Doot maar 1 zadel, dan valt er natuurlijk weinig te kiezen. }:0

Helaas wel ja, ik duim heeeeel hard dat ik misschien net donderdag mn nieuwe heb. Dat zou ideaal zijn.. maar durf er niet op te hopen

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 09:38

callass schreef:
Jantine_ schreef:
Mag ik mij ook melden :D

Ik rij zondag mee in de zit clinic bij Saskia Heijkants en Mischa Koot! Om 15.40!

Ik denk dat wij samen rijden, in de knhs hal?

Niet in het wit rijden? Ik twijfel nog witte broek en wit dekje of alleen witte broek rest blauw.
Knotten jullie?

Ja klopt! Leuk :D

_yvonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 20:40

*\o/* Ik mag de vrijgevallen plek gaan invullen in de spring clinic op zaterdag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 10:06

Gezellig, dan springen we samen! :D

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 12:11

Aah ik baal. Door dit weer kan ik bijna niet rijden...
Hoop dat het vrijdag droog is en het terrein er een beetje goed bij ligt

Elmo1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 12:20

Is er al duidelijkheid of je van te voren zonder paard het terrein op kan en later nog je paard kan gaan halen? En hoe laat je je van te voren moet melden met paard? Is er nog iets van een kennismaking en uitleg van te voren of krijg je alles pas tijdens de clinic zelf te horen?

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 12:43

Ja daar ben ik ook erg benieuwd naar

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 12:49

desi92 schreef:
Aah ik baal. Door dit weer kan ik bijna niet rijden...
Hoop dat het vrijdag droog is en het terrein er een beetje goed bij ligt

Zelfde probleem hier. Maar vanaf woensdag zou het 20 graden worden. Moet de boel toch opdrogen lijkt me