Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ivy_power89 schreef:Zeg dames (ik neem dat het allemaal dames zijn hier)
Is jullie punt nu inmiddels niet duidelijk? De een na de ander knalt nog even door hier in dit topic, nog even iemand finaal de grond in stampen....... Ik gok zomaar dat TS inmiddels niet meer reageert.
Dat het er niet zo best uitziet, moet ik zelf ook toegeven, maar als er 6x geroepen wordt dat dat dier niet goed loopt, waarom moet er daarna nog eens 100x het zelfde geroepen worden?
TS, ik ben ook van mening dat jou haf niet helemaal zuiver loopt, slofteugel heb ik zelf al helemaal een hekel aan maar iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt.
Probeer het niet als aanvallend te zien, maar probeer de tips (en er zit tussen al dat gezeik ook een heleboel goede tips waar je zeker wat aan kan hebben!!) mee te nemen in je dagelijkse training.
Laat iemand eens in real life naar jou rijden en manier van bewegen kijken (ja je instructie kijkt ook mee, maar het kunnen ingeslopen dingen zijn......)
Peelie schreef:Om te laten zien dat We ook aan de longe werken. Niet om nou nog eens even haarfijn commentaar te krijgen over een topic van ruim een jaar terug.
Weten jullie wat, ik ontstip dit topic lekker. Ik merk dat ik door jullie reacties alleen maar dwars wordt en dingen doe om jullie een plezier te doen en niet mezelf.
diesuus schreef:Volgens mij ben je gewoon veel te hard aan het werk. Ga meer op je houding letten, stiller zitten en minder plukken aan de teugels, dan gaat hij vanzelf lekkerder lopen. Goede ostheopaat doet wonderen.
Dit omdat TS nu wel weet hoe de vork in de steel zit. TS ik zou het aanvragen. Je weet waar je aan moet werken meid, maar blijf vooral lekker genieten van je paardje en neem een goede instructrice. Dat bespaard je een hoop ellende
Elspelsz88 schreef:Misschien moet dit topic maar gesloten worden.Dit omdat TS nu wel weet hoe de vork in de steel zit. TS ik zou het aanvragen. Je weet waar je aan moet werken meid, maar blijf vooral lekker genieten van je paardje en neem een goede instructrice. Dat bespaard je een hoop ellende