Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar buiten staat hij niet onder appél en op het strand hebben wij hem dan ook aan een lange lijn aangezien hij nogal dominant kan zijn naar andere grote honden. Zolang iedereen dit van zijn eigen hond weet en de nodige maatregelen treft zou dit een hoop problemen voorkomen. femo schreef:ZO! Dat was een fikse klap. Sneu voor hond paard en voor jou. ik moet eerlijk bekennen dat mijn husky ook wel eens achter paarden is aangegaan. Totaal niet agressie. Maar ik baalde dan ook heel erg dat mensen gewoon doorreden. Ik kon mijn hond namelijk niet meer bereiken, als gevolg dat ze de weg was kwijt geraakt. ts, je hebt een enorm stoer paard!

Dus de hondjes waren denk ik geshockt dat ik zn scheur had opengegooid. Ninette schreef:Misschien heb ik het gemist hoor maar moest de hond specifiek dit paard hebben? Ik zou als omstander en ruiter van andere paard heeeel bang zijn dat die mij ook zou aanvallen...zie ook een andere hond maar de pitbull blijft gericht op het ene paard happen, ik denk dat je met dit filmpje veel kan...en dat de politie hier ook echt wel wat mee moet doen en je niet zo moeten afwimpelen, deze honden ( alle honden ) die zich niet los kunnen gedragen behoren altijd aangelijnt te zijn!! Verantwoording van de eigenaar. TS heftig hoor hoop dat de angst weer een beetje over gaat, maar je zal wel geen hond meer vertrouwen die je tegenkomt op buitenrit.
fique schreef:Er staat bij wijk aan zee dat het verboden is voor paarden. Ook deze periode. De honden mogen daar wel loslopen dus heb je geen poot om op te staan.
Al merk ik dat er vaker agressieve honden daar loslopen op t strand.
Nikass schreef:femo schreef:ZO! Dat was een fikse klap. Sneu voor hond paard en voor jou. ik moet eerlijk bekennen dat mijn husky ook wel eens achter paarden is aangegaan. Totaal niet agressie. Maar ik baalde dan ook heel erg dat mensen gewoon doorreden. Ik kon mijn hond namelijk niet meer bereiken, als gevolg dat ze de weg was kwijt geraakt. ts, je hebt een enorm stoer paard!
Dat zegt toch al iets... ik zou als ruiter ook niet gaan wachten tot iemand zijn niet luisterende hond komt halen. Niet echt het probleem van de ruiter lijkt me.
Is de man die de hond wilde pakken gewoon een omstandiger? Zo ja, wat heeft die een lef zeg!
, je moet je rot geschrokken zijn. Gelukkig is het wel "goed" afgelopen.. En ziet er niet fijn uit op het filmpje.