En dat ging buitengewoon
(die paar passen draf). Ze kiest nu voor remmen ipv rennen en dat is wat ons betreft altijd de betere optie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(die paar passen draf). Ze kiest nu voor remmen ipv rennen en dat is wat ons betreft altijd de betere optie

.
. Stappen doet ze onder het zadel erg rustig en braaf en het aandraven gaat ook redelijk. We hebben hierbij ook vooral het idee dat ze dit qua kracht nog erg moeilijk vind om langere stukken vol te houden.

. Ik vind het echt de ideale match, ze hebben het hele topic gevolgd en weten precies wat ze kopen. We hebben alles van Jada laten zien( ik verkoop zo goed paarden, ik vertel vooral wat ze nog niet kunnen
) Ze gaat naar Zeeland, waar ze lekker de tijd krijgt om zich te ontwikkelen en bij mensen voor wie het rijden niet perse op nummer 1 staat, begrijpen dat ze nog sterker moet worden zowel geestelijk als lichamelijk. En uiteindelijk komt ze 800 M van het strand af te staan dus ja..... Als ik het eerlijk mag zeggen: