Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DeniseES schreef:Ik dacht... ik kijk even hoe het met je paard gaat, wat is dat ineens snel gegaanEn wat een moeilijke beslissing heb je moeten maken, ontzettend dapper. Heel veel sterkte de komende tijd en geniet nog van je paard nu ze er nog even is.
Yvank_ schreef:Veel sterkte, ik herken je gevoel. Het klinkt raar maar je 'werkt er naar toe' je zal je elke dag een beetje minder gaan voelen wetende dat alles de laatste keer is. En tuurlijk weet je dat dit het beste is en de enige juiste humane optie, maar dat maakt het niet minder erg... Mijn persoonlijke ervaring was wel dat het als het zover is 'goed is' dan je er dan vrede mee hebt. Moment dat mijn paard was ingeslapen viel er een enorme last van mijn schouders...
ingedebruijn schreef:Yvank_ schreef:Veel sterkte, ik herken je gevoel. Het klinkt raar maar je 'werkt er naar toe' je zal je elke dag een beetje minder gaan voelen wetende dat alles de laatste keer is. En tuurlijk weet je dat dit het beste is en de enige juiste humane optie, maar dat maakt het niet minder erg... Mijn persoonlijke ervaring was wel dat het als het zover is 'goed is' dan je er dan vrede mee hebt. Moment dat mijn paard was ingeslapen viel er een enorme last van mijn schouders...
Ik denk dat het bij mij precies zo gaat. Het ene moment is er niks aan de hand en het andere moment stort ik compleet in. Elke dag breekt er een stukje hart af..