De dag waarop het afscheid ineens dichtbij leek..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kally

Re: De dag waarop het afscheid ineens dichtbij leek..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 14:11

Mooie foto's hoor , jammer dat het net dicht trok....maar tot zover mooie herrinneringen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 08:33

Wauw ontzettend mooi, en geniet van de laatste 2 weekjes! Het zal lastig worden, en het liefste kom ik je nu een hele dikke knuffel geven.
Dit topic blijft voor mij een tranentrekker...!

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 08:56

Ontzettend mooie foto's van de foto shoot.
Heel veel sterkte de komende tijd.
Super respect dat je voor je paardje deze beslissing hebt genomen! Echt TOP!!!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 11:27

Bedankt allemaal! Ontzettend lieve woorden!

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 11:29

Fijn dat de dierenarts zo meegaan is, eigenlijk zou het ook te gek zijn als hij er niet mee in had gestemd :)

Geniet nog lekker van je meisjes en prachtige fotos zijn het !

esmee1233

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 11:38

Ik heb je hele verhaal heel stilletjes meegelezen maar ik wil nu toch echt zeggen: wat een ontzettend goed baasje ben je voor je paard! Je paardje moet trots zijn. Ik wens je heel veel sterkte de aankomende tijd en blijf tot die tijd goed van d'r genieten :(:)
De foto's zijn prachtig <3

svb16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 11:52

Heb net je topic doorgelezen, jeetje wat een moeilijke maar zeer dappere beslissing heb je genomen. Veel sterkte de komende tijd en nog even genieten!! De foto's zijn ook heel mooi geworden!

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 12:10

Ik dacht... ik kijk even hoe het met je paard gaat, wat is dat ineens snel gegaan :oo En wat een moeilijke beslissing heb je moeten maken, ontzettend dapper. Heel veel sterkte de komende tijd en geniet nog van je paard nu ze er nog even is.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 15:51

DeniseES schreef:
Ik dacht... ik kijk even hoe het met je paard gaat, wat is dat ineens snel gegaan :oo En wat een moeilijke beslissing heb je moeten maken, ontzettend dapper. Heel veel sterkte de komende tijd en geniet nog van je paard nu ze er nog even is.

Het is inderdaad heel snel gegaan. Maar in deze zie ik geen heil in het rekken. Ik begin t nu wel te merken aan mezelf. Vreselijk nerveus en misselijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 15:57

Veel sterkte, ik herken je gevoel. Het klinkt raar maar je 'werkt er naar toe' je zal je elke dag een beetje minder gaan voelen wetende dat alles de laatste keer is. En tuurlijk weet je dat dit het beste is en de enige juiste humane optie, maar dat maakt het niet minder erg... Mijn persoonlijke ervaring was wel dat het als het zover is 'goed is' dan je er dan vrede mee hebt. Moment dat mijn paard was ingeslapen viel er een enorme last van mijn schouders...

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 16:13

Yvank_ schreef:
Veel sterkte, ik herken je gevoel. Het klinkt raar maar je 'werkt er naar toe' je zal je elke dag een beetje minder gaan voelen wetende dat alles de laatste keer is. En tuurlijk weet je dat dit het beste is en de enige juiste humane optie, maar dat maakt het niet minder erg... Mijn persoonlijke ervaring was wel dat het als het zover is 'goed is' dan je er dan vrede mee hebt. Moment dat mijn paard was ingeslapen viel er een enorme last van mijn schouders...

Ik denk dat het bij mij precies zo gaat. Het ene moment is er niks aan de hand en het andere moment stort ik compleet in. Elke dag breekt er een stukje hart af..

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 16:40

ingedebruijn schreef:
Yvank_ schreef:

Ik denk dat het bij mij precies zo gaat. Het ene moment is er niks aan de hand en het andere moment stort ik compleet in. Elke dag breekt er een stukje hart af..

Je hebt je keuze gemaakt. Een handreiking kan zijn dat je jezelf voor neemt om er te staan "op het moment suprême" . Dit opdat je het voor hem met alle rust kunt begeleiden als de dierenarts komt, zodat omdat jij rustig bent en kalm je het voor hem ook natuurlijk maakt. Dat is bijna bovenmenselijk moeilijk en inderdaad "je hart breekt en sterft bij wijze van spreken elke dag een stukje". 31 augustus is ver weg om dit traject geestelijk goed te doorstaan, nog negen lange dagen. We denken aan je TS. Sterkte. Ik weet zeker dat je er zult "staan" als het moment daar is. Want je bent een goed en sterk mens!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 17:04

Mooie foto's met een triest verhaal. :(

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 22:15

Morgen ga ik met een vriendin naar stal. Die zal ook weer wat foto's maken.. ik kan er momenteel niet genoeg hebben eigenlijk. Daarna even varen.. even de gedachten verzetten want pff wat is dit zwaar!! ;(

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 22:17

Morgen gaan we je gedachten even verzetten meissie!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 22:31

Meis, geniet van de mooie dagen en momenten.
En zoals bij mijn foto's te zien is: Es is heel blij met je ❤️

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 22:09

Geniet nog maar even van de laatste tijd, meis! Ga je de rest van de foto's hier ook showen?

romy_paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 22:24

Wauw, ik lees alles nu pas en ben echt stil geworden!! ♥Je bent echt een top baasje voor hem geweest en je hebt een goede keuze gemaakt. Geniet van deze momenten met hem en maak vooral super mooie en leuke foto's en ik weet zeker dat je hem nooit gaat vergeten! :(:)
Hij heeft een mooi leven gehad met jou! Geniet van deze momenten met hem!!!!!!!! Hij is blij met je!!♥♥♥

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 22:30

Zie net dit topic pas. Petje af voor jou! Moeilijke beslissing die je maakt maar denk dat je paard je dankbaar zal zijn voor alle mooie jaren die je haar gegeven hebt en dat je haar niet laat lijden omdat je zelf geen afscheid durft te nemen.
Heel veel sterkte voor aankomende tijd. Laat je tranen als het kan lekker gaan, verdriet mag je hier zeker om hebben!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-14 23:40

Bedankt weer voor de lieve woorden. Het komt allemaal ontzettend dichtbij dus ik heb besloten om de shoot met Daniella Zwarts te annuleren. Ik kan het niet meer opbrengen om nog gezellig voor de camera te staan.
De verdere foto's kunnen jullie hier zien:
[ITP] Afscheidsfoto's van Estada

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 23:53

Hele goede keuze, ook ik heb mijn kleine 2 jarige ruin laten gaan voordat hij ging lijden. Mijn dier had een ceberale tumor en hierdoor ataxie volgens stal genoten nog niet erg genoeg, voor mij mocht het niet erg genoeg worden.

Heel veel sterkte 1 augustus, je hebt goed besloten.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 00:04

ik denk dat ik met je meedoe wat die wijn betreft alleen al bij dit verhaal
wat ontzettend dapper van je

sterkte en een knuffel

dvdb_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 00:34

Heel veel sterkte!

Lucy_121

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 01:11

Heel erg veel sterkte de komende tijd! Dikke respect voor je keuze.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-14 07:05

Bedankt! Dit doet me goed. Ik ga zo richting de dierenarts om haar laatste medicatie op te halen en een tijd af te spreken voor vrijdag.