bliver schreef:ynid1 schreef:Het ziet er stuk beter uit. Inslapen daar schrik ik toch van. Ik zou het zeker een maand aankijken voordat ik zo een zware beslissing zou nemen. Als het vooruit en beter gaat zou ik het een goed kans geven en langer afwachten.Goed opletten dat er geen infectie bij komt en regelmatig ontsmetten. Ik hoop toch voor het paardje en jullie dat het goed komt.
Als de spieren niet voldoende bloed krijgen en die afsterven kun je wachten tot je een ons weegt maar die gaan het dan niet meer doen hoor. Maar volgens mij zegt TS eerder dat de prognose goed is op dit moment
Zo'n beslissing nemen ze echt niet snel hoor. Dat het paard niet meteen is ingeslapen zegt al wat, want de dierenarts dacht namelijk direct aan inslapen.
De prognose is nu goed en hij moet sowieso 2 weken op de kliniek blijven. De dierenarts zei dat hij na die weken nog 3 maanden op stal moet staan. Als de kans op herstel te klein is wil de eigenaar hem dat niet aan doen.
Maar nu gaat het prima. Ik heb vandaag ook nog niks gehoord, dus ga er van uit dat het hetzelfde is gebleven. Ik ben donderdagavond terug van vakantie en ik hoop vrijdag nog even langs te kunnen gaan.