nieuwe aanwinst! 5-jarige hengst

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 20:40

Ik stop met deze hele discussie, ik vind het prima zo.
Ik wens topicstarter heel veel succes met alle paardjes.

Mondy

Joolien jij snap t :D

Anoniem

Joolien schreef:
_Mondy_ schreef:
Ok mag ik even vragen wat de hele discussie van wie ze het geld heeft of hoe ze aan het paard komt met dit topic te maken heeft ?? Sinds wanneer gaat een ander de financië situatie van een ander aan.... dat dr moeder zich erover uit is ook niet slim. Maar mensen kappen met de discussie of ze t zelf betaald of niet.
Al heeft ze een stal vol paarden... dat heeft niks te maken met het openen van dit topic.
Nee ik ben het niet eens met bepaalde dingen en ja ik denk dat de ts goed gebaat is met fijne tips. Maar dit slaat gewoon alles :n

Nou, dat zal ik je eens vertellen waarom. Want ehh, jaa, nou, het zit namelijk zo snap je. Dat ehh, ja geld ehhh, nou ja gewoon, dat is toch gewoon zo? Wat was de vraag ook alweer?

_O- _O- _O-

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 20:44

Ach, wat ontzettend zielig zeg. Ik geloof niet dat ik eerder in 12 jaar bokt zoiets heb meegemaakt. Dit zegt heel veel over jullie en niets over ons.

Ik schrijf letterlijk dat mijn dochter twee keer een les heeft gehad van Rob en nu wordt er beweerd dat ik suggereer die man goed te kennen? Laat me niet lachen. Ik weet wel wat hij tegen ons heeft gezegd over dat paard.

Er zijn mensen die hier tegengas krijgen, die er achter komen dat ze misschien wel eens fout zaten maar toegeven is toch een vak apart.

Deze mama, die al vanaf het begin op bokt zit, volgt haar dochter en beschermt haar indien nodig en het is diep, diep treurig dat een meisje van 16 beschermd moet worden.

Dit is iemand afmaken om jullie zelf beter te voelen. Heel, heel treurig. Ben zelf hulpverlener maar heb hier geen woorden voor.

Anoniem

Re: nieuwe aanwinst! 5-jarige hengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 20:44

Ach Percy laat je zelf niet zo uit de tent lokken, adem in, andere oor weer uit :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 20:47

Joolien schreef:
Ach Percy laat je zelf niet zo uit de tent lokken, adem in, andere oor weer uit :D

je bedoeld 'ene oor in, andere oor uit' :D
'adem in, adem uit' :P

Berdien

Re: nieuwe aanwinst! 5-jarige hengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 20:49

Gezien het verloop van dit topic en de discussie van de laatste bladzijden lijkt het mij de hoogste tijd voor een slotje. De discussie hoe de TS haar paarden bekostigd heeft niets met het topic te maken, en als er niet normaal op elkaar gereageerd kan worden, dan maar gewoon helemaal niet meer.