Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
queenie_evy schreef:Taktfouten zitten er inderdaad in, die zijn er als jong paard ingeslopen en zijn niet makkelijk eruit te rijden. Het diep rijden van mijn paard ben ik het niet zo mee eens. Een haflinger heeft een heel korte en moeilijke nek om lengte te maken... eerst ronder instellen en dan uitschuiven om het neusje eruit te krijgen MET goed ruggebruik..dat is moeilijk voor een paard met zo'n bouw. Maar ik kan je verzekeren dat we goede begeleiding krijgen en vanop foto's is voor jullie natuurlijk soms moeilijk oordelen aangezien het momentopnames zijn hevoor verdere discusie/vragen staat mijn pb-box steeds open
misskrisss schreef:queenie_evy schreef:Taktfouten zitten er inderdaad in, die zijn er als jong paard ingeslopen en zijn niet makkelijk eruit te rijden. Het diep rijden van mijn paard ben ik het niet zo mee eens. Een haflinger heeft een heel korte en moeilijke nek om lengte te maken... eerst ronder instellen en dan uitschuiven om het neusje eruit te krijgen MET goed ruggebruik..dat is moeilijk voor een paard met zo'n bouw. Maar ik kan je verzekeren dat we goede begeleiding krijgen en vanop foto's is voor jullie natuurlijk soms moeilijk oordelen aangezien het momentopnames zijn hevoor verdere discusie/vragen staat mijn pb-box steeds open
Tekst xxxx
Maargoed dat is mijn mening
Succes met rijden en veel plezier natuurlijk ook vooral.