Ik heb er heel veel zin in! Alleen staat het paard wat ik mee wilde nemen met een lichte blessure. De maand mei moeten we stappen en om hem dan in juni een week op training mee te nemen.. Gister even stiekem een drafje gedaan en liep hij goed, maar hij krijgt nog wel pijnstillers, dus weet niet hoe betrouwbaar dat is. Het is verder niet zo'n ramp, ik kan makkelijk een andere meenemen, maar mijn ouders vonden het wel een fijn idee dat ik mijn hengst mee zou nemen, mijn andere paarden wilde ik die week gewoon in de wei laten.
En ik heb me vanmorgen al afgemeld voor de SGW week Gisteren te horen gekregen dat Zuc Synovitis heeft aan alle 4 zijn kogels. Die gaat dus vrijdag ingespoten worden en de revalidatie in. Echt onwijs jammer!!!
Jeetje balen zeg! Zaterdag zijn we er eindelijk achter gekomen wat Faya heeft, gekneusde ribben. Sowieso nog 2 weken rust, dus dat gaat 'm ook niet meer worden voor kamp.......
@renateee_ Dit word mijn eerste keer... maar heb bijna 3 jaar ervaring in fotograferen dus denk dat het wel goed komt ja gaat nu echt snel!! heb er zin in!!