Laatste kans op een goed einde..

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ceriadwen

Berichten: 3186
Geregistreerd: 03-02-10

Re: Laatste kans op een goed einde..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 21:12

Geweldig aanboed, als ik ts was zou ik het paard morgen brengen, mn zooitje op orde maken en als ik alles weer op orde heb het dier terughalen.

Het enige wat TS dan tijdelijk even op moet geven is haar dagelijkse gang naar het paard, want dat zit er niet meer in voor eventjes tot ze het weer op orde heeft.

Super aanbod

BelleFleur

Berichten: 1854
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 21:25

Ceriadwen schreef:
Geweldig aanboed, als ik ts was zou ik het paard morgen brengen, mn zooitje op orde maken en als ik alles weer op orde heb het dier terughalen.

Het enige wat TS dan tijdelijk even op moet geven is haar dagelijkse gang naar het paard, want dat zit er niet meer in voor eventjes tot ze het weer op orde heeft.

Super aanbod



Inderdaad een prachtig aanbod, en misschien wel de kans om even wat extra te gaan werken en meer reserve op te bouwen.

TS heb je interimbureau's kunnen bezoeken? En kon je wat met de vacatures die ik je gaf?

lienieminie

Berichten: 1284
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 13:25

kun je niet bij de stal gaan werken waar je paard staat? misschien krijg je dan korting op de kosten dan kun je les gaan geven, schoon maken en nou ja de standaard dingetjes als de baas zo aardig is om te wachten wilt hij misschien wel iets regelen

AdnerB

Berichten: 4418
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: vlak bij je ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 15:08

lienieminie schreef:
kun je niet bij de stal gaan werken waar je paard staat? misschien krijg je dan korting op de kosten dan kun je les gaan geven, schoon maken en nou ja de standaard dingetjes als de baas zo aardig is om te wachten wilt hij misschien wel iets regelen

als je het hele topic had gelezen had je kunnen zien dat deze vraag al een aantal keer aan bod is gekomen en de TS aangeeft dat er geen stal is alleen een stuk land waardoor er vrij weinig werk te doen is.

:)

lienieminie

Berichten: 1284
Geregistreerd: 23-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 17:33

AdnerB schreef:
lienieminie schreef:
kun je niet bij de stal gaan werken waar je paard staat? misschien krijg je dan korting op de kosten dan kun je les gaan geven, schoon maken en nou ja de standaard dingetjes als de baas zo aardig is om te wachten wilt hij misschien wel iets regelen

als je het hele topic had gelezen had je kunnen zien dat deze vraag al een aantal keer aan bod is gekomen en de TS aangeeft dat er geen stal is alleen een stuk land waardoor er vrij weinig werk te doen is.

:)


ooh sorry dat ik niet alles gelezen heb ik ben ook maar een mens

ValerieM

Berichten: 308
Geregistreerd: 18-03-11
Woonplaats: Rotterdam

Re: Laatste kans op een goed einde..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 17:36

Hey ts! Heb je nog iets gehad aan alle tips die je hebt gehad?

TsarinaZ
Berichten: 927
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Belgie, Temse

Re: Laatste kans op een goed einde..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-13 18:37

hey, even een updatje :j blijkbaar staat er nog iemand bij ons op stal die wat werkt voor de kosten te minderen :) de eigenaar is nu aan het bekijken of ik ook nog kan bijspringen :j ik heb enkele intrimbureau's gezocht en me daar laten inschrijven.. Het aanbod is zeer verleidelijk en zou super zijn maar we hebben hier nog niet de kans gehad om het te overleggen :n ik heb het vernoemd maar mijn moeder is niet zo gek op het idee vooral omdat het zover weg is

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110859
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Laatste kans op een goed einde..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 18:44

Mocht je toch op het aanbod van ShamalArabs in gaan, zou ik wel het nodige op papier laten zetten (en bij een notaris, zodat het officieel is!). Ik zeg niet dat ShamalArabs er met je paard vandoor gaat :+ maar er zijn al vaker mensen op die manier het schip in gegaan, dus voor beide partijen wel zo handig om dingen officieel te maken.

Ayasha
Blogger

Berichten: 58056
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Laatste kans op een goed einde..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 19:36

Dat zou ik sowieso doen, ook voor ShamalArabs te beschermen. Ik leerde het verhaal nl. bijna omgekeerd kennen. :x Waarmee ik niet wil zeggen dat TS zo is. Maar voor beide partijen is een contractje een goed idé, loopt alles goed, heb je het niet nodig en maakt het niet uit, loopt het mis, hebben jullie allebei iets om op terug te vallen.

Anoniem

Re: Laatste kans op een goed einde..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 09:35

Effe naar een notaris, wat kost zoiets? Zelf een contact maken kan je ook en altijd via de bank betalen..en ik mij niet voorstellen dat SA niet te vertrouwen is...

Als ik meer ruimte had, zou ik ook op die manier mensen helpen...weet wat het is om een zeer dierbaar paard kwijt te raken...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110859
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 10:23

russel schreef:
Effe naar een notaris, wat kost zoiets? Zelf een contact maken kan je ook en altijd via de bank betalen..en ik mij niet voorstellen dat SA niet te vertrouwen is...

Als ik meer ruimte had, zou ik ook op die manier mensen helpen...weet wat het is om een zeer dierbaar paard kwijt te raken...


Wat dacht je dat het kost wanneer het wel fout gaat? En er is niemand die hier zegt dat SA niet te vertrouwen is, maar het is ook voor haar bescherming. Hoevaak zie je topics op bokt voorbij komen waarin iemand toch op deze manier haar paard is kwijtgeraakt of degene die het paard tijdelijk in beheer heeft genomen met de kosten blijft zitten? Het is een beetje naief om maar aan te nemen dat het goed zal gaan. Een stukje zelfbescherming is wel zo fijn :)

Ayasha
Blogger

Berichten: 58056
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Laatste kans op een goed einde..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 11:11

Nou Russel ik heb de plek maar bij mij komt niks meer zonder een contract. Vrienden of geen vrienden. Heb mijn lesje wel geleerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 11:14

O snap ik wel, maar notaris vind ik wel overdreven. Kwijt raken kan voorkomen worden door netjes te betalen en 100 euro is voor niks..

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Re: Laatste kans op een goed einde..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 11:26

Gewoon een contract en moeder die meetekent, dat is voldoende :)

Ayasha
Blogger

Berichten: 58056
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 11:29

russel schreef:
O snap ik wel, maar notaris vind ik wel overdreven. Kwijt raken kan voorkomen worden door netjes te betalen en 100 euro is voor niks..

Notaris is idd wat overdreven. Had niet door dat je daar op doelde... Sorry, heb mijn koffie nog niet gehad. :D

brenda2208
Berichten: 17
Geregistreerd: 14-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 14:49

ooh, wat zonde, ik leef 100% met je mee!
en idd een kreantenwijk nemen kan wel, maar ten eerste; je staat heel lang in de wacht, ten tweede; je verdient niet heel erg veel (ong. 6 euro p. w.)

Anoniem

Re: Laatste kans op een goed einde..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 15:18

Geeft niet... :9k

NeverGiveUp

Berichten: 7266
Geregistreerd: 23-12-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 19:52

brenda2208 schreef:
ooh, wat zonde, ik leef 100% met je mee!
en idd een kreantenwijk nemen kan wel, maar ten eerste; je staat heel lang in de wacht, ten tweede; je verdient niet heel erg veel (ong. 6 euro p. w.)


Onzin, ik verdiende veel meer. Licht er maar aan welk bedrijf, welke krant, hoeveel huizen, of je folders los of voor verpakt zijn.

Gini
Berichten: 17975
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Laatste kans op een goed einde..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 20:21

In België bestaat er niet zoiets als een krantenwijk.