Wij geven ook op straks! Ik rijd er 1 Z1 en L1 en hebben er nog 2 bij die L1 en M2 lopen. En 1 dag B of L springen. Komen al op vrijdag voor de pony's, mijn pony loopt mee dat weekend. Dus wordt een lang weekje.
AlexAuto
Geplaatst: 31-03-14 23:03
Zo! Nou, het staat allemaal klaar. Laat dat laatste uurtje van vandaag maar snel wegtikken...
LK_2312
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-14 23:18
Haha Alex meldt zich ook weer die ene keer per jaar op Bokt
Vorig jaar had ik me opgegeven... helaas kreupel. Nu nog steeds dezelfde blessure dus dit jaar ook overslaan! Wil toch ooit een keer starten bij de Almelose!
_Marinke_
Geplaatst: 31-03-14 23:29
Ik ben dit jaar ook voor het eerst van de partij, vorig jaar als toeschouwer durfde het nog niet aan om met paardlief mee te doen.
Als mensen nog stalling zoeken en/of overnachting voor hun zelf raad ik aan om ook even hier te kijken: http://www.heldersbroek.nl
En volgens mij is er in de week vd paarden ook nog een plekje vrij bij de stalling van mijn paardje, daarvoor moet je even contact opnemen met _lotteeee.
Haha Alex meldt zich ook weer die ene keer per jaar op Bokt
Inderdaad Lotte.
Nou, het loopt al lekker door in mijn logboek. Iedereen is aan het F5'en. Vergeet niet de Inschrijfpagina te verversen; het komt er niet automatisch op.
De inschrijf is geopend!!
00:06 - de eerste inschrijving is binnen. En nu volgen er al snel meer