_coquette_ schreef:Haha nee dan blijf je net zoals mij gewoon liggen en komt een lief kampgenootje je ontbijt op bed brengen!
Goh... Wie was dat nou toch???
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Silly_Woman schreef:locorette schreef:Lijkt mij ook erg gaaf om een meer te doen! Ik rijd alleen op een tinker en als ik daar veel bakwerk mee ga doen, gaat hij staken.. Hoofd omhoog en rennen maaren springen is sowieso niet zijn sterkste punt, heeft hij geen zin dan loopt hij gewoon dwars door de hindernis heen
Misschien is het juist handig om te gaan dan? Dan kan je misschien achterhalen of het door iets specifieks komt of hoe je er mee om kan gaan?
Edit: als je het niet ziet zitten mbt springen, kan je voor de dressuurweek gaan dan toch?
MelanieB schreef:janneke584 schreef:welke meninstructeurs waren er vorig jaar?
Paul Versluijs, Itz Grijpstra, Marianne Wassink, Ito Werkman en Antoinette Grijpstra waren er vorig jaar, en jaar ervoor.
Vorig jaar en dit jaar van Paul, Itz en Ito les gehad en hoop volgend jaar weer, was top.
locorette schreef:Silly_Woman schreef:
Lijkt mij ook erg gaaf om een meer te doen! Ik rijd alleen op een tinker en als ik daar veel bakwerk mee ga doen, gaat hij staken.. Hoofd omhoog en rennen maaren springen is sowieso niet zijn sterkste punt, heeft hij geen zin dan loopt hij gewoon dwars door de hindernis heen
Misschien is het juist handig om te gaan dan? Dan kan je misschien achterhalen of het door iets specifieks komt of hoe je er mee om kan gaan?
Edit: als je het niet ziet zitten mbt springen, kan je voor de dressuurweek gaan dan toch?
Ja daar zit wel wat in, maar ik doe hem daar geen plezier mee denk ik. Als ik dressuur en buitenritten combineer gaat het super. Dan doet hij ook gewoon wat er van hem gevraagd wordt. Heeft hij volgens hem te weinig afwisseling gaat hij lopen klieren. Mijn schouder heeft een keer knak gezegd waarnaar er een trainer op moest.
Van de verhalen die ik gehoord heb, is het 2x per dag trainen toch?
Springen vind ik juist super! Alleen is hij soms te lui
Ipsilonka schreef:MelanieB schreef:welke meninstructeurs waren er vorig jaar?
Paul Versluijs, Itz Grijpstra, Marianne Wassink, Ito Werkman en Antoinette Grijpstra waren er vorig jaar, en jaar ervoor.
Vorig jaar en dit jaar van Paul, Itz en Ito les gehad en hoop volgend jaar weer, was top.
En Jan Bijeman hoort ook bij dit vaste groepje. (alleen afgelopen jaar niet aanwezig door blessure en het jaar ervoor niet in week 2 ivm internationale wedstrijd)
Floortje2002 schreef:Pffffff waar blijveb die datums!
Citaat:De data voor de Instructieweken van 2014 worden in december gepubliceerd op de website www.knhs.nl
MartineC1711 schreef:Floortje2002 schreef:Pffffff waar blijveb die datums!
Vanochtend een mail gekregen:Citaat:De data voor de Instructieweken van 2014 worden in december gepubliceerd op de website http://www.knhs.nl

Juuuuul_Xx schreef:Ik zou ook graag willen maar dan naar paarden dressuur. Alleen heb ik helaas geen vriendinnen die daarheen kunnen ivm niveau, is het ook leuk genoeg om zonder paard te gaan?