Jetta schreef:Ik vind het een vreemd verhaal. De TS heeft vanaf het begin wat afgesleept met het paard. Vaak verhuisd. Zie haar profiel. Dat is niet geweldig voor een paard. CC staat over het algemeen bekend als een professionele paardenliefhebber. Het ljjkt mij vreemd als zij een paard zou verwaarlozen.
Zij zegt dat het paard ziek is geweest. Een ouder paard dat ziek wordt, is er niet 1-2-3 weer bovenop. Het duurt langer voordat de weerstand en het gewicht weer op orde zijn.
Ik heb ook even gekeken, maar ik ben in veel minder tijd nog vaker verhuisd met mn paarden. Zie werkelijk niet in waarom het relevant is dat TS een aantal keren verhuisd is met haar paard....
Wat een verhaal zeg. Iemand opperde dat bruikleenster wellicht had gehoopt dat Pres weer was opgeknapt voordat TS langs zou komen en ik vind dat geen gekke gedachte, ik durfde opvangbaasje van mn hond ook niet te bellen toen Havanna ontsnapt was, hoopte ook dat ik haar weer gevonden zou hebben binnen een paar uur en het hele verhaal met een gekke bek zou kunnen vertellen. Aan de andere kant; nog geen 18 uur daarna was opvangbaasje hier om te helpen zoeken nadat we contact hadden gehad.
Ik begrijp werkelijk niet waarom paard er zo uit moest zien. Dat TS steeds geen contact kreeg pleit natuurlijk niet in het voordeel van bruikleenster. Wat de situatie ook is, als je je paard in bruikleen geeft neem ik aan dat het de bedoeling is dat je regelmatig contact kunt houden en langs kunt houden.
Jammer dat bruikleenster niet in wil gaan op het verhaal, dat zou misschien een hoop kunnen ophelderen... Nu worden de zaken er alleen maar vreemder op.
In ieder geval super dat Pres nu wel goed staat en het naar haar zin heeft