Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nezzie schreef:Wranglerbutt schreef:Wat ik zo snel kan zien, ligt de dichtsbijzijnde bushalte in Wanroij op een afstand van 2,5 - 3 km van HC De Bergen
Hmmm, dat dacht ik ook al te vinden op Maps. Helaas, ik hoopte dat ik nog iets over het hoofd had gezien.
Wandelschoenen aan dan maar...
Nezzie schreef:Vouwfiets heb ik helaas niet.
Nezzie schreef:Fijn, hoor. Volgende keer weer een locatie waar men wel met het OV kan komen? 9292 blijft aangeven dat er geen reisadvies mogelijk is naar Wanroij op zaterdagen. Blijkbaar bewegen mensen zich daar in het weekend niet, of zo. Of 9292 deugt niet, dat kan ook...
Iemand om bij mee te rijden heb ik alleen voor de heenweg, maar zij moet zeer waarschijnlijk eerder weer naar huis, waardoor het bijna niet meer de moeite waard wordt om überhaubt nog te gaan.
Mijn vraag, aan mensen daar in de omgeving of die vaker op deze locatie komen: is er een manier om op zaterdag met het OV enigszins in de buurt te komen? Of in ieder geval 's avonds weer weg te komen? Half uur lopen is niet erg, maar ik kan echt serieus niets vinden.
Vouwfiets heb ik helaas niet.
Dus hier iets bereiken is lastig jah, op zondag rijden de bussen zelfs maar om het uur -,-
Volgens 9292 is Wanroij op zaterdagen (niet eens zondagen) met het OV helemaal niet te bereiken. Ook niet één keer per uur...
Wel heel erg bedankt voor je aanbod, da's lief.Nezzie schreef:Fijn, hoor. Volgende keer weer een locatie waar men wel met het OV kan komen? 9292 blijft aangeven dat er geen reisadvies mogelijk is naar Wanroij op zaterdagen. Blijkbaar bewegen mensen zich daar in het weekend niet, of zo. Of 9292 deugt niet, dat kan ook...
Iemand om bij mee te rijden heb ik alleen voor de heenweg, maar zij moet zeer waarschijnlijk eerder weer naar huis, waardoor het bijna niet meer de moeite waard wordt om überhaubt nog te gaan.
Mijn vraag, aan mensen daar in de omgeving of die vaker op deze locatie komen: is er een manier om op zaterdag met het OV enigszins in de buurt te komen? Of in ieder geval 's avonds weer weg te komen? Half uur lopen is niet erg, maar ik kan echt serieus niets vinden.
Vouwfiets heb ik helaas niet.

Miryamk schreef:Niet het belangrijkste maar wel leuk om te weten: Is er ook een strodorp?
Ik kon het op de site niet vinden en omdat alles toch een beetje anders loopt dan anders vroeg ik het me af.Ook omdat het dan makkelijker is mensen te overtuigen vooral te komen kijken