Aah wat ontzettend leuk dat je in de Penny komt Dan zal de Penny wel een record verkoop hebben, met alle bokkers die de Penny kopen denk ik zo Ik ga hem in ieder geval wel kopen hoor Is het de Penny van juli of juni?
pretty
Geplaatst: 10-06-13 20:52
ik dénk dat ik deze foto inderdaad nog mooier vind dan die andere!
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-13 20:53
Daarom doen ze het natuurlijk ook Het wordt de Penny van eind juni of begin juli. Dat weet ik nog niet. Ik laat het uiteraard weten
Ja hè, Pretty? Je ziet haar oogje hier heel goed op. Maar die andere met dat scheve koppie is ook zo mooi!
Ik vraag wel om jullie advies als het Fitoshoot-topic is geopend
Allerallerlaatste toegift Voor de rest moeten jullie echt wachten tot ik ze allemaal heb.
Ongeduldige mensen kunnen Madelon via PB lastig vallen
pretty
Geplaatst: 10-06-13 21:10
arme Madelon.
Maar ik heb het al gezegd,dat Keesje van jou is als goede wijn,die wordt steeds beter naarmate ze ouder wordt! Wat is ze mooi en wat kan ze het nog goe-oed!
al ffies niet meer gereageerd (schaam schaam) maar ik blijf zo erg genieten van je paardjes!
ik stond van de week in de appie, en zag de penny ligen, ik vloog erop af, als een echte penny van aaaaaah de penny!!! mijn vriendin keek me aan van.. maar helaas pindakaas stond je dr nog niet in, volgende maand nog een keer proberen!