100 uitzinnig blije paarden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:24

Sjoos schreef:
Ik blijf me verbazen over bokt..

En ik blijf me verbazen over mensen die denken dat een bewegings/kuddedier genoeg heeft aan een half uurtje in een paddockje op 24u (en dan met mazzel want ik weet uit ervaring dat die paddocks vaak bezet zijn omdat iedereen op hetzelfde moment komt en sommige eigenaren hun paard helemaal niet buiten zetten.

Luz_ElenaE

Re: 100 uitzinnig blije paarden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-13 20:27

Fellor zou je even de opmerking van de mod willen lezen en als je graag je menig wil geven, dat in het topic doen dat naar aanleiding van dit topic is geopend b.v.d.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 17:03

Hoewel geprobeerd is het me niet gelukt me door het hele topic te worstelen, sorry.
Ik vind de foto's geweldig leuk, ik begrijp dat de paarden in principe niet los naar de wei rennen, maar als ze dat wel zouden mogen vind ik dat alleen maar leuk, sensationeel. Er zijn meer stallen die dat doen. Als er genoeg ruimte is en ze elkaar niet in de verdrukking rennen lijkt het me niet zo'n probleem.
Wat de verdere omstandigheden van die paarden ook zijn: op deze foto's kunnen ze heerlijk genieten! En daar geniet ik dan weer van :)

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 17:13

Volgens mij herken ik de bonte op foto 4 en foto 5, heet hij No.mar? Is de eigenaar een tweeling?
Laatst bijgewerkt door melissa_b op 15-05-13 17:15, in het totaal 1 keer bewerkt

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 17:13

melissa_b schreef:
Volgens mij herken ik de bonte op foto 4 en foto 5, heet hij No.mar? Is dat een tweeling?

Dat is Nomar ja, maar of het een tweeling is? geen idee!

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 17:15

Oeps is bedoel isde eigenaar een tweeling;-)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 17:16

melissa_b schreef:
Oeps is bedoel isde eigenaar een tweeling;-)

O ja dat klopt.

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 20:46

Ja klopt is No.mar ;)

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 10:08

Fellor schreef:
Sjoos schreef:
Ik blijf me verbazen over bokt..

En ik blijf me verbazen over mensen die denken dat een bewegings/kuddedier genoeg heeft aan een half uurtje in een paddockje op 24u (en dan met mazzel want ik weet uit ervaring dat die paddocks vaak bezet zijn omdat iedereen op hetzelfde moment komt en sommige eigenaren hun paard helemaal niet buiten zetten.

Mee eens!!
Vind het absoluut niet eerlijk tegenover die beestjes, zou er niet aan moeten denken..
Wel leuke paardjes! En hopen dat het snel weer goed gaat met die van jou!

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 10:22

Moderatoropmerking:
ITP is geen discussieforum. Ik wil jullie dan ook vriendelijk doch dringend verzoeken deze discussie elders op Bokt te voeren, en persoonlijke aanvallen en sneren daarbij achterwege te laten.

Ik herhaal deze, berichten hierna die wel gaan over weidegang vs stal zullen worden verwijderd.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 16:44

mooi actiefoto's, maar ik houd altijd mijn hart vast als hier de paarden flink vaart maken en heen en weer gaan rennen. Hier doen ze het overigens ook elke keer bij een nieuw stuk land en ook als ze zelf heen en weer kunnen rennen tussen de wei en de bak en paddock (met inloopstal en bestrating) Blij dus dat het niet mijn eigen dieren zijn ;)