4 winst in L2 met Bonfire tussen de paarden!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 09:27

Niekje1991 schreef:
Er zijn trouwens heel veel mensen (vooral via pb) die mij vragen of ik zorro heb/had van youtube! Wat een compliment niet!! Eigenlijk echt zonde dat je met Zorro nèt geen M-punt hebt. Hoe dan ook, jullie zijn wel mijn grootste inspiratie! Ik weet niet of ik het had gedurfd als jullie nooit ware gestart!

Go for it! Maak af waar wij aan begonnen zijn, dat zou ik een eer vinden ;)

Ohw enne, mensen van de PB's dressuurshet/youtubeshet Zorro is van mij <3 en staat met zijn 23 jaar van zijn pensioen te genieten, uiteraard doet hij ook dienst als pennypony voor mijn dochtertje die haar eerste rondjes al heeft gemaakt *\o/*

Chernique

Re: 4 winst in L2 met Bonfire tussen de paarden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 10:16

Jullie zijn echt een prachtige combinatie!
Weet zeker dat jullie het M gaan halen :D

LINDY_1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 22:49

geweldig! En dat tussen de paarden, stoere pony! vooral zo doorgaan en op naar de puntjes in de M

xBueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 20:45

Wauw, super knap echt heel gaaf!

DeniseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 10:47

Wat zien jullie er super uit zo samen!

Niekje1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-13 16:20

Bedankt weer allemaal!! :D Ik krijg er geen genoeg van haha!! :D

ukkiepuk schreef:
Go for it! Maak af waar wij aan begonnen zijn, dat zou ik een eer vinden ;)

Ohw enne, mensen van de PB's dressuurshet/youtubeshet Zorro is van mij <3 en staat met zijn 23 jaar van zijn pensioen te genieten, uiteraard doet hij ook dienst als pennypony voor mijn dochtertje die haar eerste rondjes al heeft gemaakt *\o/*

Onwijs bedankt!! We gaan ervoor!! *\o/*

Ik vertel ze ALTIJD dat het niet mijn shettie is haha! Heerlijk dat hij zo lekker geniet van zijn leventje, en met je dochtertje! Dat is pas genieten!

mivdwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 18:42

Gefeliciteerd met je punten! Wat zal dat een goed gevoel geven met die kleine tussen al die grote paarden haha!

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 20:18

ik stond om deze reactie in een topic ( naam van het topic via PB )
echt te kijken van :oo

vivana schreef:
Mooie pony die Winoa! :D
Ik zie aan thuis training geen probleem en zeker niet als het maar 2x per maand is...al was het maar 1x per week dan nog niet.
En met een dubbele longe heb je niet zoveel gevoel als dat je erop zit.
Ben het eens dat er wel een wat groter zadeltje opmag want dat zal idd niet lekker zitten...
Verder als Winoa daar zoveel "last" van zou hebben zoals sommige hier beweren,zou zij niet zo fijn halsstrekken,dan loopt ze nl goed over de rug.
Ik zie nl hier ook meiden van 22jr op Bokt die op 'n shetlander rijden en daarmee bij de paarden wedstrijden starten,dát gaat mij té ver....en daar wordt alleen gezegt hoe geweldig dat men dat vind 8)7 (alsof dát een mooie combinatie is :O )Blijf lekker thuis trainen zou ik zeggen....Ik hoop dat je snel een ruitertje vind om haar te gaan rijden!

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 20:33

Normaal zou ik dat ook apart vinden, maar als je dan zulke punten kunt rijden en 1e wordt is het juist weer heel gaaf.
Je hoort ook vaak dat juryleden een afkeer hebben tegen bepaalde rassen, maar als er vervolgens zo`n ras in de baan verschijnt die een prachtproef laat zien, dan zijn het juist die jury`s die in verhouding de hoogste scores uitdelen. Omdat ze eindelijk eens hebben kunnen genieten van dat ras.

Niekje1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-13 20:38

@Romyloverrr: Bedankt voor je berichtje, ik heb er op gereageerd, vind het niet echt een nette manier van een mening uiten. Toevallig weet ik wie dat topic is gestart, dus kon het gelijk vinden haha!
Verder ga ik het met haar niet in het topic uitspreken, doe ik dat liever via PB :)

@CaPrIoLe'79: Meestal zie je dat ook inderdaad! Mensen zeuren snel omdat zij 'met een ander ras' starten, maar vaak rijden zij dan gewoon geen nette proeven. KWPN'ers die geen nette proef rijden, krijgen hun punten ook niet. Bonfire en ik hebben nog nooit zo'n proef neergezet, en ik ben er zeer, en dan ook zeer trots op! :D

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 20:44

wat een leuke combie ben igg ook wel benieuwd naar een filmpje van jullie..

Joelle_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 22:02

Woww! <3 Je zou niet zeggen dat je op een shet zit.. Ik vind jullie echt een mooie combie waar je met recht trots op mag zijn!