Ik denk dat als je naar HE wilt als reporter, je inderdaad met een heel andere insteek gaat dan wanneer je zelf gaat. Ga je als reporter dan ben je echt "girl on a mission" en kijk je gewoon heel anders. Erg leuk denk ik, maar wél anders.
Ylvy
Geplaatst: 10-07-13 22:59
MadelonSunny schreef:
Is er dit jaar geen boktkortingscode? Of ben ik gewoon blind
En waar logeer je? Wij zitten in een B&B op een kwartiertje afstand.
Tjinta
Geplaatst: 11-07-13 19:54
Wij hebben met zijn allen (Moravita) een Hotel in Helmond. Een Fiets Arrangement. Wel zonder fietsen Maar met picknickmand op zondag
Ja ik sta in het kasteel van Moravita, vertellen over de Frederiksborgers dit natuurlijk ook voor onze eigen fokkerij. Vertellen over de Moravita Foundation als Ambassadeur en als Paardentherapeut de meegenomen Hengsten behandelen. Ik heb dus drie mutsen op.
Verheug me er echt op, dit is onze vakantie.
Laatst bijgewerkt door Tjinta op 11-07-13 19:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Hihi, dat ken ik ja Bij mij is het ook m'n vakantie. Nu al bezig met alle voorwerk; straks op woensdag al richting Deurne. Dan op donderdag de opbouw, het hele weekend als een kip zonder kop rennen om alles te zien en doen een heerlijk weekend, en maandag en dinsdag de stekker er even uit. Heb er speciaal vakantie voor genomen Wij zitten overigens op een camping op een half uurtje van het terrein.
Tjinta
Geplaatst: 11-07-13 19:59
Ohh leuk Bellatrix, schiet je mij ook even aan? Vind het leuk een gezicht erbij te kunnen zetten.
Er gaan vier Hengsten mee, op een na dezelfde als vorig jaar denk ik.
Tjinta
Geplaatst: 11-07-13 20:01
Kamperen is ook supergezellig, vroeger heel veel gedaan, Maar vanwege mijn gezondheid gaat dat niet meer. Lekker drukke vakantie wel heel gezellig. Wij gaan nooit weg, alleen Horse Event.
Hebben jullie namens Bokt naamkaartjes op? Dan schiet ik jullie ook aan...