TS you made my day!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LS_fotos schreef:[ Video ]
LS_fotos schreef:[ Video ]
Air schreef:Caira schreef:Ben benieuwd of mensen dan ook de ballen hebben om te zeggen dat ze fout zaten?
Uh nee, want ik ZIE dat ik niet fout zit. Het is gewoon duidelijk te zien dat het gewicht op het zadel ligt op die foto![]()
Maar sommige mensen komen er geloof ik niet overheen _O-
nicky_rilana schreef:Air schreef:Nicky_rilana: Kijk nou even naar je grappige spelfout
Sorry kan ik niks aan doen zit namelijk op mijn telefoon en die heeft worden boek en ik hoop dat jij ook kunt lezen wat er in mijn onderschrift staat
Air schreef:Caira schreef:Ben benieuwd of mensen dan ook de ballen hebben om te zeggen dat ze fout zaten?
Uh nee, want ik ZIE dat ik niet fout zit. Het is gewoon duidelijk te zien dat het gewicht op het zadel ligt op die foto![]()
Maar sommige mensen komen er geloof ik niet overheen
Maar sommige mensen komen er geloof ik niet overheen
liekec schreef:Air schreef:Nicky_rilana: Kijk nou even naar je grappige spelfout
Kan je niet meer zeuren over het topic, ga je iets over iets anders lopen zeuren. Please.