Maar van mij mag het ook snel weer mooi weer worden!
En thee is heerlijk, alleen wel warm en als het heel heet is dan vind ik dat niet lekker

Alleen dan vlak voor ik naar bed ga!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heb 3 dagen niet op de pony's gezeten (huiswerk) en mijn zusje heeft hem gisteren gesprongen en middenin hindernis beland beide (zij zelf is ook even buitenwesten geweest, was echt zielig)
maar Ollie pakte vandaag echt super op! 
echt niet normaal mooi! Maar denk dat als ik weet wat die kost dat ik hem dan niet eens durf te gebruiken! Is er een die ze zelf "ontworpen" heeft.
Wel mooi dat je les goed ging 

heb nooit tijd om zoiets te volgen op vaste tijden

dus dat is nog wel te doen ahah.
, en ook weer niet super duur.

maar voor springen zijn die met zo'n hoofdstel echt cool!
niet goed, maar in het Z lukt het me echt niet om helemaal ongetraind te gaan. In het M deed ik dat nog wel met Raspoetin soms.
niet altijd even handig 
dus ga ik hem vanavond vlechten !

, ga je ook spring wedstrijden rijden?

Maarja, ook al is het geen verrassing, ze zal het vast leuk vinden!
hopelijk morgen ook...

. meestal is er een bel ja, dat het pacour word vrijgegeven om te beginnen. Maar er was nu geen bel, maar een soort zoomer. Ik dacht dat dat gewoon iets anders was dat iemand aan het booren was ofzo HAAHAH dus ik bleef maar wat voltes rijden om te wachten tot dat ik die bekende ''bel'' hoorde, toen ik langs papa reed zei hij, uhh gaan we nog springen? dus keek ik naar die tijd en die was al aan het lopen.. maar ik dacht hu die bel ging ja niet
, naja dan ga ik wel springen haahah. maar onder tussen toen ik dus die voltes steeds had gereden was ik ook al door de start gegaan en is de tijd al gaan lopen en reed gewoon in rustig drafje langs de 1ste hindernis, en die hadden ze dus als een weigering gerekend -___- haha, maar toen ik aan het springen was ging het een beetje ''hakkerig'' ik moest goed mn been eraan houden anders zou hij gaan stoppen want hij vind het allemaal nog een beetje spannend. Maar uiteindelijk wel foutloos rondgekomen, nouja eigenlijk niet, die ene ''weigering''..
.

ik zelf heb heel simpel donkerblauw, wel van pikeur zodat hij lang mooi blijft en verder kan in de ponyclub
mijn eerste jasje is ondertussen bij 6e ruitertje, das nog eens zuinig doen
haha
dan misschien een keertje en dan weer pww
maar van de zomer denk ik weer wat vaker, en ik moet natuurlijk ook nog een beetje oefenen voor de instructie weken
en heb me ook ingeschreven voor die clinic, had even gewacht aangezien er geen inschrijfgeld bijstond. Maar kon alleen gratis zijn of heel weinig, ze vragen namelijk wrss entree waardoor er genoeg op opgehaald. Vraag me wel nog steeds af wat ze gaan doen. Ze hebben 5 uur voor 10 proeven dus denk iets van proef rijden en dan onderdeel voor onderdeel bespreken en opnieuw rijden?! Zal vast leuk en leerzaam zijn, hopelijk mag ik meedoen!