linduhh97 schreef:Ik wou erg graag mee doen, maar ben in sept nog 15, en in okt 16, erg jammer dus
Leeftijdgrens voor ponyruiters is naar 18 verhoogd.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
komiekbinkie schreef:linduhh97 schreef:Ik wou erg graag mee doen, maar ben in sept nog 15, en in okt 16, erg jammer dus
Leeftijdgrens voor ponyruiters is naar 18 verhoogd.
ik geef me dan op voor st. Johannesga (friesland)
Deliana27 schreef:stijntilla schreef:Weet er iemand hoe het met de startlijsten gaat? Waar en wanneer worden die gepubliceerd??
dat vroeg ik me ookal af laatst...
Met mijn eigen Bright Investment, in de L bij de paarden. Biskwie schreef:En de springcup is definitief afgelast in z'n huidige vorm i.v.m. te weinig animo.
Er wordt in oktober in Assen w.s. wel een alternatief iets aangeboden.
Misschien dan toch maar inschrijven voor de dressuurcup
Super_Lucky schreef:Ik zit nog te twijfelen om me op te geven voor de selectie in Drunen. Weet iemand misschien hoeveel er door mogen naar de achtste finales? En vallen die finales dan gewoon doordeweeks? Staat namelijk 24 tm 27 oktober, dit valt voor mij in 't zuiden dus niet in de vakantie als ik goed had gekeken. Of het ligt aan mij, of er staat veel informatie niet op die site.. Het lijkt me wel een leuke competitie, leuk opgezet!!
Gaat dat dan nog wel door?