ik heb me ook opgegeven, en ben dus ook uitgekozen! oeps, dus nu alles regelen! je kan BTW ook een stal daar huren voor 25 euro, ik denk dat ik dat wel ga doen, moet helemaal vanuit zuid brabant komen...
Wiehoeee! Ik heb net een belletje gekregen of ik nog mee wou doen, en natuurlijk wil ik dat Dus ik rijd ook mee met de clinic van Adelinde, dat doe ik met mijn 6 jarige hengst. Rijden nu op Z1 niveau
yassie14
Geplaatst: 18-12-12 18:58
aah net gebeld ik was helemaal verrast ik mag ook meedoen met me arabier! bij adelinde ik ben benieuwd spannend hoor
Ik doe ook mee! Met mijn kanjer van 3,5 Ga er niet heen om te winnen, maar voor de ervaring. Wij hebben nog geen niveau. Ik ben ook benieuwd hoe ze het gaan indelen. Het is niet zoals een wedstrijd neem ik aan? Ieder die een "proefje" rijd? Ik hoop het niet hihi Joepie, allemaal bokkers ontmoeten haha!
EdkingEnzo
Geplaatst: 18-12-12 21:32
Rianneuhh schreef:
Best geinig dat de mesen die niet gaan dit komen zeggen in een topic voor mensen die wel gaan. voor degenen die wel gaan: misschien is het leuk om elkaar iets beter te leren kennen en misschien wat af te spreken?:)