KNHS instructieweken 2013 pony's!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

welshfan97

Re: KNHS instructieweken 2013 pony's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:29

die van mij gaa sowieso niet op zaagsel, dus dan wordt het vanzelf stro. Mijn zusje en ik nemen dan ook de hengst mee (die overigens heel braaf is), maar wil dan wel graag een stevig stal en geen spleetjes zodat hij de hele dag staat te snuffelen aan de anderen. ik weet niet of jullie de almelose ruiterdagen kennen, maar daar heeft hij 3 dagen niks anders gedaan dan geprobeerd contact te maken met andere pony's en hij was dood en dood op aan het einde.

dag van te voren komen heb ik nu 2 jaar gedaan en vond ik zeer prettig, aangezien ik helemaal van bij Maastricht vandaan kom. hopelijk dit jaar weer, maar daar zit ook een prijskaartje aan vast (stal, hotel, restaurant, rest van de dieren thuis)

en vind wel erg vroeg dit jaar inschrijven (6.00!!!!) vorig jaar was tussen 6.30 en 7.00 ergens, maar zeker niet eerder!!! och dat heb ik er dan nog wel voor over. :P

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-12 23:34

Ja idd heel vroeg := Maar ik heb het ervoor over! Dan loopt het topic weer als een tierelier en dan valt hij weer dood omdat al die HK topics komen totdat het weer bijna zover is en dan gaat iedereen weer reageren _O-

Linsey_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:37

Ik moet sowieso dierenarts verklaring.hebben voor zaagsel.
Pony kan echt niet in een noodstal (heb ervaring)
Hij stond vorige keer op de knhs al de hele dag alles bij elkaar te gillen
en te steigeren. Omdat hij niet zag wat er gebeurde.
Ik kon amper poetsen opzadelen omdat hij zo onrustig was

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:41

haha, was vorig jaar toch precies hetzelfde?! vond het vorig jaar wel leuk om mensen al zo een beetje te kennen, al was het ook een hele ervaring toen ik 2 jaar geleden helemaal in mijn uppie ging, daar eigenlijk nog de meeste 'vrienden' aan overgehouden. maar heb er nu al erg zin in!!!!!!!!!!!!! wordt voor mij overigens wel nog even sparen, want geld gaat toch op als ik steeds maar weer die dure paarden dingen ga doen, zonder bijbaantje. :S

opzich is het voor mijn andere pony geen probleem (ofja, die maakt gewoon van iedere vreemde stal een even groot probleem), maar zou dan wel graag mijn eigen pony naast de hengst hebben staan en aan de andere kant het einde van de gang ofzo (zo werd dat vorig jaar in de gewone stallen ook gedaan).

Amigo, heb fb verzoek geaccepteerd! :D
Laatst bijgewerkt door welshfan97 op 03-12-12 23:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-12 23:48

Ja kun je beter doen :))
Amigo was wel super rustig maar die is overal een lamme tak :+
Maud jij woont nog niet eens zo gek ver van mij vandaan! Jij gaat toch ook af en toe naar de Mortel?

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:49

ja, das super fijn rijden daar in de mortel! deze winter nog niet geweest, staat een beetje op een laag pitje helaas.

de mortel is trouwens toch nog 1 uur en 10 minuten rijden voor ons, schat ik zo ongeveer.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-12 23:52

Ja klopt vind ik ook haha. Ga daar altijd vrijdag avond heen. Indoor vind ik wel verschrikkelijk om daar te starten omdat je dan met zijn 15e in een bak zitten omdat er 2 klasses tegelijkertijd aan de gang zijn...
Eerst kon ik buiten nog warm rijdne maar nu gaat dat niet meer omdat het zo snel donker word.
Super irritant al die mensen die aan het uit stappen zijn op de hoefslag :')
Voor ons is het 3 kwartier ofzo, vanaf welke kant komen jullie?

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 00:01

zuid, bij ons ligt alles ten noorden van ons :S buiten is idd fijner maar binnen is nog altijd fijner dat de meeste wedstrijd bij ons in de regio (op een stukje van 20*20 losrijden komt bij ons gewoon voor).

ik heb jou eigenlijk nooit herkent, sorry, zal de volgende keer eens opletten... :( maar heb jij deze zomer L2 gereden? want dan heb je misschien nog samen met mijn zusje in het L2 gereden!

maar ehm ik ga slapen, bokt is altijd zo slecht voor me in de avond! }>

Dilay_Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 10:23

okee als ik het zo hoor over die noodstallen weet ik niet wat ik ervan moet denkenXD
als ze echt zo slecht zijn dat de paarden niks kunnen horen want ik zag op filmpjes dat er echt hele mooie stallen waren! of gaan die nou ook plat? maar die van mij kan echt niet in een noodstal hoor die word helemaal gek whahah dan kan ik helemaal niks meer!
maarja ik ga waarschijnlijk naar week 9a met mn haffie wie gaan er nog meer naar die week?

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 11:04

weet hier toevallig iemand waar ik kan vinden wanneer de zomer regiokampioenschappen zijn? als die namelijk de week van of de week na de MZ week zijn, zoek ik een andere week om te gaan. mijn 2e keus is week 8A omdat ik iemand ken die daar heen gaat.

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 13:22

Dilay_Romy schreef:
okee als ik het zo hoor over die noodstallen weet ik niet wat ik ervan moet denkenXD
als ze echt zo slecht zijn dat de paarden niks kunnen horen want ik zag op filmpjes dat er echt hele mooie stallen waren! of gaan die nou ook plat? maar die van mij kan echt niet in een noodstal hoor die word helemaal gek whahah dan kan ik helemaal niks meer!
maarja ik ga waarschijnlijk naar week 9a met mn haffie wie gaan er nog meer naar die week?

Welk filmpje zie je dat?

Dilay_Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 14:06

lovebelly schreef:
Dilay_Romy schreef:

Welk filmpje zie je dat?

Kijk dit filmpje gelijk aan het begin
http://www.youtube.com/watch?v=aZYNCvpnDQs maar die stallen gaan ook plat las ik op de site dusjaa

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 20:36

Dat filmpje is van 2010, maar ik bedoelde t filmpje waar je de noodstallen zag :P

UnitedxWest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 21:35

oke, doei doei allemaal! geen instructieweek bij de knhs voor mij. Tenten & noodstallen, nee dan haak ik wel af.. super jammer, want dit zou het laatste jaar bij de pony's zijn voor mij..

Linsey_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 21:43

Ik ga ook omdat het mijn laatste jaar is bij de pony's
Die tenten zijn echt niet zomaar een paar goedkope tentjes hoor.

Noodstallen tsja, de ene kan er wel tegen en de ander niet.

Suprice_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 21:45

Zag in het paardentopic dat het van die Safaritenten zijn, die zijn wel aardig te doen :j
Laatst bijgewerkt door Suprice_Iris op 04-12-12 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Linsey_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 21:45

Jaa die zag ik ook :j
En het is toch hardstikke gezellig met z'n allen dus wat maken
die tenten dan uit? Die kamers waren ook niet alles haha

Ayleen_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 21:52

Ooh die tenten zien er eigenlijk best gezellig uit! Hahaha
Ben benieuwd met hoeveel mensen je daarin kan slapen

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 21:53

Hé, waar kun je een foto van die tenten zien??
Ben benieuwd, maar wij kamperen sowieso al altijd dus ik heb er geen problemen mee :+

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:41

heb in het paarden topic gezien wat voor tenten het zijn, maar dat is misschien nog wel fijner dan die oude kamers! :O

vind het ergens wel jammer dat daar alles wordt afgebroken, zijn genoeg plaatsen waar ze dromen van zo'n rijhal en stallen, maar het KNHScentrum willen ze natuurlijk helemaal op en top hebben wat ik ook wel snap.

Suprice_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:44

Inderdaad, ik vond het een prima bak en stallen, hihi.

Ik hoop wel op elektriciteit in de tenten, maar dat zal denk ik wel :)

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:51

ja, vorig jaar hadden we een water koker met thee, noedels en cup-a-soep en dat wat héérlijk als je drijfnat was geregend! :D

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-12 23:17

En ik neem een haspel mee _O- altijd te weinig stopcontacten haha.
Ik denk dat ze het af gaan breken omdat niet alles meer aan de wetten gaat voldoen en de KNHS kan daar beter op vooruit lopen :) Want voor een paard van 1,85 zijn die stallen te klein en die komen er ook.

Linsey_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 08:43

Wij hadden okk een waterkoker cup a soup en thee haha
twee kamers verder had.een meisje een tosti apparaat me.
Namen we smiddags bolletjes en kaas mee en savond maakte we tosti :)

kimxcentella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 09:31

Hoi!
Ik wil volgend jaar ook gaan! Als voorkeur dan in week 6. Wie gaat er dan nog meer?