. Alles was goed geregeld
.Afgelopen donderdagavond heb ik toch nog gevraagd of ik toch B kon starten in plaats van L1 en dat werd meteen gereden (ook daarvoor bedankt
). Vanmorgen Olina op de trailer gezet samen met Chantalle en op weg gegaan naar Olga (Soleado). Daar hebben we ruim 1,5 uur geprobeerd Nick in de trailer te krijgen maar dat is niet gelukt
, of nouja: In de trailer ging uiteindelijk wel, maar om dan ook nog de stang dicht te krijgen... Paard stond dan alweer buiten 
Dus uiteindelijk maar besloten om zonder Nick te gaan aangezien we écht moesten gaan omdat we anders te laat zouden komen voor het proefje wat Chantalle met Olina zou rijden. Dus iedereen de auto in en met Olina alleen naar Uden gereden. Daar aangekomen meteen Olina gezadeld en Olga en ik zijn samen ons gaan melden en gaan vragen of Olga ook op Olina zou mogen, wat mocht
(Alweer bedankt organisatie
). Olina heeft het top gedaan, we hebben al een aantal maanden niet meer in de bak kunnen rijden op een enkele keer beetje stappen en draven na. Ze was alleen heel voorwaarts (alleen bij proefje nummer 4 iets minder
), maar verder echt heel erg braaf. Natuurlijk ging het niet zo als de keren toen ze wel van te voren gewoon normaal gereden was, maar ik heb een boel lol gehad en het was zeer geslaagd

Laatste wedstrijdje met Olina, maar ik hoop er in juni bij te zijn met mijn nieuwe IJslander en anders misschien als fotograaf!
Op naar de volgende wedstrijd 2 juni
Op onze website staat wel ook nog een kalender met andere wedstrijden dit jr
, maar zou je anders je e-mail nog even aan mij door kunnen geven dan kan ik dit ook doorgeven aan mensen die niet op bokt zitten 

.. We zijn training weer langzaam op aan het bouwen dus hopelijk kunnen we weer meedoen in juni!
, maar ze komt in bruikleen