lisenpip schreef:wat willen we nog met die topic berijken?
dat vraag ik me nu ook af
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dav schreef:Arabiertje* schreef:Hij gaat niet weg zolang ik niemand goed vind
Wat spreek jij jezelf tegen![]()
Kijk eens wat je op een forum schrijft;
Komt lekker overeen met elkaar.Noekiex schreef:Voor iedereen me dood schiet, nib staat op kapaza. MAAR geen zorgen, hij gaat niet weg hoor. Niet zolang hij alles deftig kent -> Vast gebonden staan en dergelijke. Als ik Nib nu zou weg doen, dan zou het terug naar de fokker. Hij staat op kapaza even voor de lol. :lol: (Eerlijk gezegd, om iemand even terug te plagen!) 8)
haha wat een lol![]()
Wat zit jij vreemd in elkaar ts.
Dav schreef:Arabiertje* schreef:Hij gaat niet weg zolang ik niemand goed vind
Wat spreek jij jezelf tegen![]()
Kijk eens wat je op een forum schrijft;
Komt lekker overeen met elkaar.Noekiex schreef:Voor iedereen me dood schiet, nib staat op kapaza. MAAR geen zorgen, hij gaat niet weg hoor. Niet zolang hij alles deftig kent -> Vast gebonden staan en dergelijke. Als ik Nib nu zou weg doen, dan zou het terug naar de fokker. Hij staat op kapaza even voor de lol. :lol: (Eerlijk gezegd, om iemand even terug te plagen!) 8)
haha wat een lol![]()
Wat zit jij vreemd in elkaar ts.
Zannekin schreef:...Waar ik nog aan wil toevoegen dat ik al mijn paarden verkoop met een garantie op papier dat ik, wanneer er geen klik is met het paard, deze ook steeds terugneem, en daar staat zelfs geen termijn op. Ik ben wsch de enige idioot die zoiets doet, net om te vermijden dat ze in de handel geraken...
Arabiertje* schreef:Hij past zich hier heel moeilijk aan, en ik vind dat echt erg. Als hij zijn stal niet wilt uitkomen omdat hij weet dat hij over het straat moet, dan vind ik dat wel erg. Hij moet elke dag buiten, ik kan hem moeilijk in zijn stal laten omdat hij niet buiten wilt. Dat doe ik trouwens niet... Maar het verkeer geeft hem zoveel stress, teveel vrees ik. Ik denk dat hij gelukkiger zou zijn waar hij gewoon rustig ergens kan genieten en kan opgroeien en waar hij niet constant moet geconfronteerd worden met auto's enzo.
Ik wacht het momenteel nog even af, even kijken of ik iemand goed vind. Nee meer als wat ik voor hem betaald heb hoef ik trouwens ook niet, het is niet om er geld uit te kloppen ofzo. Maar de fokker (en ik heb niets tegen de fokker helemaal niet) gaat hem zowiezo terug verkopen. Dus veel verschil maakt het eigenlijk niet, dan verhuisd hij eigenlijk 3 keer tegenover dat ik hem verkoop maar 1 keer.