Via de computer is het toch wel heel anders dan wanneer je daar lekker door de drek loopt te banjeren en spectaculaire sport ziet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Via de computer is het toch wel heel anders dan wanneer je daar lekker door de drek loopt te banjeren en spectaculaire sport ziet
Ze is er nog "goed" vanaf gekomen.
Lindee schreef:Ik ben ook alweer een tijdje thuis, waren rond kwart over 3 alweer thuis, want was ons wel wat te nat
en zijn het hele parcours al rond gelopen en waren er vanaf het begin. Erg mooi om te zien, wel heftig van
die val!Ze is er nog "goed" vanaf gekomen.
MarlindeRooz, volgens mij heb ik jou nog langs zien lopen, je had een beige/bruine jas aan?

Maar ook vooral veel plezier ofcourse! Lindee schreef:Haha succesMaar ook vooral veel plezier ofcourse!

MarlindeRooz schreef:.
en we kwamen ook een tekkel tegen, en daar was ik serieus BIJNA op gaan staan, had het nét op tijd door..
tja het was heel erg druk en dan kijk je voor je ipv naar je voeten..
Stonden zoveel mensen om me heen met de paraplu's omhoog, dat ik alleen maar aan het opletten was om niet zo'n pin in mn ogen te krijgen haha.

Waren er rond 12 uur en gingen rond 7 uur weer weg
Doodzonde van de regen zeg... Hopelijk is dat volgend jaar niet weer.
Zag dan ook teveel honden die het na een paar uur echt goed zat waren.