Kan ik 'm eindelijk eens IRL zien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kan ik 'm eindelijk eens IRL zien

Melissa1996 schreef:Hooooi ik meld me ook even!!
Ik ben er zaterrdag bij!!
Ik neem me camera mee, zijn er nog mensen die graag foto's van hun en de paardje willen?, Als ik tijd heb kom ik dan wel een fotos nemen (zowel tijdens show/clinic als evt achter bij de stallen)..
Ik kom samen met een vriendin, gaan er meer met OV?? Ik hoop dat NS een keertje kan reizen zoals afgesproken..

Ik kom zeker even kijken bij je,vrijdag 
Dus waarschijnlijk kom ik as zondag, omdat ik zaterdag wedstrijd heb. Hoop dat er wat stands zijn met horseware dekens en goede aanbiedingen
Als we morgen een beetje bijtijds klaar zijn komen we er ook aan,als we dan kunnen helpen dan roep je maar
Maisie schreef:@ ollie zou wel leuk zijn zondag ! Kunnen we heidi ook nog aanmoedigen met haar bonte
span.
@ melanie jou welshjes zijn ook gaaf maar met de shet is ook leuk toch.
Is eind van de ochtend en eind van de middag in de ruiterpiste, weet de tijden niet precies uit mn hoofd.
Morgenochtend nog naar school, smiddags pony wassen en spullen klaar zetten en zaterdagochtend op naar Den Bosch
Miracle_ schreef:Hoi! Kom hier even binnen walsen, haha! Ik heb een vraagje..
Ik heb 2 kaartjes gewonnen, heb de uitnodiging geaccepteerd zoals het in de mail staat, en nu heb ik dus 2 E-tickets, maar bij tijd staat "14:00 - 22:00" Betekend dit dat ik pas vanaf 2 uur binnen kan??
Ik ga de zaterdag trouwens.