Ik ga vanavond ook eens naar de proeven kijken, wat een leuk initiatief

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
aerdenhout1 schreef:keurige proef, maar overhaast en daardoor niet echt 2 punten waard, wat heel veel bokkers geven Juist de uitgestrekte gangen komen er niet uit, meer versnellen dan vanuit de schouder en kracht vanuit het achterbeen verruimen. Zeker winst punt waard, maar nog net niet klaar voor de M, dan meer berg op en meer 'gereden'.
Nu neemt het paard het tempo over lijkt mij en gaat de amazone er in mee om toch maar geen 'ruzie' te krijgen.
Ik kom wel uit op dikke winst en dat is 190.
aerdenhout1 schreef:Ik zie ook geen middendraf terug... enkele passen word gevraagd en die amazone (Z dressuur snap ik)zou dat toch moeten voelen lijkt mij.....sorry yelly!
aerdenhout1 schreef:keurige proef, maar overhaast en daardoor niet echt 2 punten waard, wat heel veel bokkers geven Juist de uitgestrekte gangen komen er niet uit, meer versnellen dan vanuit de schouder en kracht vanuit het achterbeen verruimen. Zeker winst punt waard, maar nog net niet klaar voor de M, dan meer berg op en meer 'gereden'.
Nu neemt het paard het tempo over lijkt mij en gaat de amazone er in mee om toch maar geen 'ruzie' te krijgen.
Ik kom wel uit op dikke winst en dat is 190.
Remember schreef:De stap blijft inderdaad zuiver, maar bij het opnemen van de teugels zie je wel degelijk verandering in de bewegingsafloop, het achterbeen verdrijft minder mooi het voorbeen. 'Taktverlies' is hier een te groot woord voor, maar je moet het wel meenemen want de overgangen zijn een deel van het zwaartepunt. Dat samen met de activiteit die wat meer mocht zijn kom ik op een 7 en geen 8.