Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wilawander schreef:Snap ook niet wat er mis mee is om te zeggen dat je het niet eens bent. Snap niet eens hoe je het kunt bedenken om dit te doen. Pijnstillers en lekker mee door het water springen en rennen. Van een veulen weet je dat ze dit niet zomaar volgzaam en voorzichtig doen.
Wilawander schreef:Ik lees veulen met een probleem dat zo extreem is dat hij word ingeslapen plus pijnstilling. Dan ga je daar imo niet voor je eigen plezier dit soort dingen meedoen. Dat laat je hem lekker genieten op de wei bijvoorbeeld. Maar dat is een mening en die kan heel persoonlijk zijn. Dus een heel verhaal is niet eens nodig. Inslapen, pijn is duidelijk genoeg.
Maar wil je ondanks dat sterkte wensen. Niet leuk.

Wilawander schreef:Zou ik niet geschreven hebben als TS en sommige anderen er zo tegen in gaan dat een ander een andere mening heeft
Miracle_ schreef:Nou sorry maar die plezier die zie ik niet. Ik zie meer onwetendheid.
Is een reactie meteen weer raar omdat het veuelentje er niet meer is na een weekend? Dat vind ik zo krom altijd. Omdat het zielig is, mag er niks 'vervelends' gezegd worden.

Colway schreef:SunxLove schreef:Als dat veulen in de wei ook kan rennen en springen, zou dat toch zeker ook in het water moeten kunnen
Neehoor na diagnose oplsluiten
Colway schreef:Wilawander schreef:Zou ik niet geschreven hebben als TS en sommige anderen er zo tegen in gaan dat een ander een andere mening heeft
Knap, dan lees je heel selectief. Ik vind namelijk dat de TS heel coulant reageert en dat er verschillende meningen worden uitgesproken (wat juist oke is) maar dat er een paar reacties tussen zitten die niets met fatsoen o.i.d te maken hebben