Ik heb heel veel bewondering voor jullie, nogmaals. Je hebt je zo ingezet voor Avelyn. Helaas moet het dan zo aflopen. Maartje, je bent een held, echt waar.
Hopend dat Avelyn weer mag galopperen in de eeuwige weiden. Sterkte!
Lori
Geplaatst: 15-08-12 23:29
Heb aan jullie gedacht . Ben blij dat voor haar de streid nu gedaan is, ze ziet er vredig uit op de foto's . TS je hebt echt het goede besluit genomen, heel moeilijk maar houden van is ook los laten... vind het dapper van je en super van je dat je haar hebt los gelaten...
weken en maanden tegen de pijn, vreugde en verdriet, Zekerheid en twijfel, Hopen en .... Het komt allemaal terug, naar de vriendschap en liefde.... die je voor Avelynn had en hebt!!!
Heel veel sterkte TS en zoals ik eerder al zei al de gene die direct alles hebben gevolgd over Avelynn, ook de genen van haar topic. Heb toch ook traantjes eigenlijk want Avelynn was toch wel een paardje op bokt waar ik altijd van heb genoten... om over haar te lezen, dingen te zien enzvoort!
TS respect
vuurneon
Geplaatst: 15-08-12 23:34
Wat ongelooflijk verdrietig! Je hebt zo hard gevochten voor haar, zij heeft echt haar best gedaan en de behandelingen ondergaan... De allerlaatste foto's zeggen genoeg. Het is goed zo
Sterkte!
Anoniem
Geplaatst: 15-08-12 23:40
tranen dan die laatste foto's , dapper besluit en kan niet meer zeggen dan diep respect
zeker de zachtste neus,veel sterkte, en mooie stoere avelyn rust zacht....zonder pijn.
Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 16-08-12 00:17
Ik heb er gewoon geen woorden voor, heb jullie topic eigenlijk steeds weer aangeklikt, deels uit nieuwsgierigheid, deels uit bewondering
En dan nu deze beslissing, een keiharde beslissing, die menig mens voor zich uit zou blijven schuiven. Ik weet hoe het voelt, maar ik vind het zo ontzettend bewonderenswaardig dat je deze keus hebt gemaakt, puur uit liefde voor je paard, zonder egoïstisch te zijn. Er zijn voor je dier wanneer ze je nodig heeft, en ook de keus durven maken, niets dan respect voor jullie
Lieve Avelyn, het is goed zo. Ik weet zeker dat men je nooit zal vergeten, je zult bij mij altijd een plekje hebben in mijn bokt herinneringen, die mooie tinkermeid die helaas de strijd heeft moeten opgeven tegen een rotziekte. Rust maar zacht, en wacht maar tot je elkaar weer ontmoet ooit
julian
Geplaatst: 16-08-12 08:23
Heel veel sterkte Maartje
Avelyn, dag lief meisje, ren nu maar zonder pijn over de groene weides, samen met alle andere kanjers xxx
RoWi
Geplaatst: 16-08-12 09:10
Ik heb de tranen in mijn ogen staan, ik vind het echt heel erg.. Ook ik heb je andere topic vanaf het begin gevolgd en jullie hebben echt gevochten als leeuwen en alles geprobeerd. Voor Avelyn is dit het fijnste, ze heeft nu geen pijn meer. Maar wat is dit verdrietig..
Zo droevig, maar toch: wat een prachtige liefdevolle foto's van deze laatste grote geste die je voor haar kon doen. Ik wens jou, je familie en je kudde heel veel sterkte en ik heb niks anders dan bewondering voor hoe je met Avelyn bent omgegaan!
Heel veel sterkte! Wat naar! En prachtige foto's heb je gemaakt!
Vanessa83
Geplaatst: 16-08-12 09:15
Wat veschrikkelijk! Ik vind het een hele dappere, moedige en de enige juiste beslissing. Maar dat maakt het natuurlijk niet makkelijker... Heel veel sterkte, je hebt alles voor haar gedaan.
Wat een sterke beslissing TS, heb ik echt waardering voor. Mocht het bij mij ooit zover komen dan hoop ik dat ik net zo sterk ben als jij.
charootje
Geplaatst: 16-08-12 14:07
Heel veel sterkte gewenst, en heel veel respect voor deze beslissing die jullie genomen hebben.
Inney
Geplaatst: 16-08-12 14:09
O draaakje, ik weet je berichten nog wel in het tinkertopic. Wat moet dit ontzettend moeilijk voor je zijn. Brok in mijn keel hier. Heel veel sterkte, ze is prachtig.
FemkeRoosje
Geplaatst: 16-08-12 14:18
Enorm veel sterkte.. Je hebt een fijne keuze gemaakt voor Avelyn
Bedankt voor alle lieve berichten, dat is echt heel erg fijn. Het voelt enorm leeg, natuurlijk omdat we Avelyn missen, maar er is ook een soort van druk weg. Het elke dag behandelen, maar ook de angst dat het erger zou worden en later dat ze pijn zou hebben is weg.
Ik ben heel blij dat het gisteravond zo rustig is gegaan. En ik ben heel blij dat er foto's zijn gemaakt, eerst twijfelde ik daaraan, want het is wel een beetje gek, maar na alle foto's die ik van Avelyn heb gemaakt horen deze er ook bij. Gelukkig is voor mijn gevoel heel goed zichtbaar op de foto's dat het heel vredig gegaan is.
Ik keek naar de foto's en moest spontaan huilen.. jeetje zeg..
Nogmaals super veel respect voor je keuze, het is beter zo, net zoals je zegt is ze zo rustig heen gegaan, zonder pijn. In de 'armen' van de mensen van wie ze hield en omgekeerd.
Rust zacht lieve Avelyn, je strijd is gestreden.
timokyana