Vorige week hebben we overleg gehad over de verpakkingen. O.a. dat dozen meer hergebruikt moeten worden, en niet overal maar nieuwe dozen voor gepakt moeten worden. Past een product niet perfect in een doos, dan vouw je het maar een keer dubbel. Hiermee werd gedoeld op rijbroeken, dekjes, halsters...
Alleen dacht deze inpakker dat dat ook wel met zweepjes kon. Hij heeft hem niet helemaal dubbel gebroken, maar rondgebogen. Waarschijnlijk is de doos dus een keer gevallen, of ruw mee omgegaan bij de post, en is de zweep alsnog gebroken.
Hij moest er wel mee lachen dat zijn fout het hele internet over gaat.
it_is_me
Geplaatst: 30-07-12 12:50
Whaha, nou dan heeft hij het wel heel letterlijk genomen en echt zijn best gedaan om die zweep in de doos te krijgen...
nynke55
Geplaatst: 30-07-12 12:51
Haha, geweldig personeel heb je, ze luisteren wel! Heb je hem de link even doorgegeven?
Elpharo
Geplaatst: 30-07-12 12:53
Hihi, ik vind het zo grappig dat ik dit topic elke keer weer zie opkomen. Arme inpakker, ik denk dat hij een aai over de bol nodig heeft omdat iedereen zoveel schik over hem heeft. Hij heeft in ieder geval de instructie zo nauw mogelijk geprobeerd te volgen. Die vouwt echt nooit meer een zweep dubbel
Heb je hem al bedankt dat zoveel mensen zoveel lol hebben dankzij hem? Haha..
Whahaha, past het niet? Vouw het dan maar een keer dubbel!!! Pff, ik lig hier ook dubbel . Hihi, hoe kom je erop? Maar eerlijk is eerlijk, hij heeft wel héél goed naar je instructies geluisterd.
bachus101
Geplaatst: 30-07-12 12:59
Prachtig!! en sportief van Peerke om hier gewoon te reageren!