Hermelientje schreef:Zonder zadel, ahum. Mij hou je niet voor de gek hoor. Ik zie heus wel dat jij dat onzichtbare luchtgevulde zadel gebruikt wat net op de markt is van het merk "nieuw zadel van de keizer". Maar helemaal goed ligt het niet, ik zou de zadelmaker nog eens laten controleren en wat bijvullen. En misschien ook voor de zekerheid even de osteopaat erbij want je weet toch hoe snel paardenwervels tegenwoordig "verschuiven".
Verder een heel fijn beeld hoor, ga zo door met rijden. Het is zelfs zo goed dat ik vrees dat jij je cap af zult moeten zetten om nog kritiek te krijgen.
STIL NOU! 
Marocje schreef:Toen ik het las over de stang, las is er al een 'grap' in. Toen de trens.. En toen ging ik toch twijfelen, want tja, het kan toch? Maar toen over de slof (zonder zadel, huh?) en ik verheugde me op de foto's haha
Ff wat commentaar, want dat vroeg je:
-Waarom gebruik je geen staartriem? Hij draagt zijn staart soms wat meer naar rechts, en dat kan je mooi corrigeren door wat aan de riem te trekken. Heb je geen zadel voor nodig dan
-Je zit soms wel wat naar voren. Is het een idee om niet zelf de teugels vast te houden, maar ze aan je tenen te bevestigen? Zo rijd je met je been

Tevens blijft je paard mooi naar beneden lopen!
En misschien een ideetje om op Totilas dit jaar al mee te doen met de OS? Die is toch over nu, dus ff een belletje en je foto's laten zien, dan is het vast geen probleem!

Hm ik zal is gaan bellen, das een goeie! Al denk ik niet dat Totilas zo perfect ingereden is hoor...