de merrie heeft een knappe vent gekozen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

NathalietjeB schreef:hipar prachtige foto's en wat een prachtige schimmel heb jij op me oude stal gebeurde t ook vaak zat.. je zou bijna geen foto's meer plaatsen door dit typische achterlijke bokt gezeik..
daardoor vind ik bokt ook steeds minder leuk worden
Had 't denk ik zelf geweigerd maar het gaat er inderdaad al 8 pagina's over en ze houden maar niet op.
Hipar schreef:Weten jullie wat? Ik zal het eens even precies uitleggen!
Mulan heeft in het verleden vaker dit soort 'dekkingen' gedaan en hij heeft daarom langer in een ruinengroep gestaan en daarna met 2 afstandelijke merries.
Nu loopt hij al enkele jaren in een gemengde groep. Hij gedraagt zich als een hengst als de merries hengstig zijn, maar tot daadwerkelijk dekken is het 1x eerder gekomen. De meeste merries in deze groep laten dit namelijk niet toe. De eerste keer betrof het een fjord in matige conditie en ze zijn toen tijdelijk uit elkaar gehaald.
De merrie van de foto's staat nu enkele weken in de groep. Het is nu voor het eerst dat het weer daadwerkelijk tot dekken is gekomen. Na een aantal keren gaf de merrie aan dat het genoeg was en Mulan respecteerde dat meteen. Toevallig was ik erbij en kon ik deze, in mijn ogen, leuke plaatjes schieten.
Mocht het nou zo zijn dat het gedrag (te) vaak voor gaat komen, worden er uiteraard maatregelen getroffen.
Hoewel ik me er niet toe geroepen voelde, heb ik me nu dan toch 'verantwoord'. Iedereen nu blij?
Dan graag nu over op de foto's of niet meer reageren
Sjoert schreef:Wij hadden ooit een merrie die zich gewoon onder de ruin drukte. Die ruinen waren kansloos. Ze moesten wel springen![]()
Opmerkingen over 'lekker natuurlijk'....Tja...Een ruin is niet echt natuurlijk he?
!
.
!!"
), dan haal ik háár uit de groep.
... 
Peppertree schreef:Gisteren las ik dit topic en wilde reageren omdat ik hetzelfde heb gezien als bij Ninx. Toen las ik alle reacties en liet ik het maar zitten. Kwam ik op stal, hoorde ik een verhaal over een merrie die ingeslapen gaat worden omdat ze een ruggenwervel zodanig heeft verschoven door het dekken van een ruin dat ze nooit meer pijnvrij door het leven kan gaan.
Mijn merrie staat ook met een ruin op het land, maar zodra ik vermoed dat er zoiets gebeurd gaat ze toch echt wel apart.Ook al zal ze het zelf misschien wel lekker vindenOpmerkingen over 'lekker natuurlijk'....Tja...Een ruin is niet echt natuurlijk he?
Fiffill schreef:Het is prima om je mening te geven, maar wat heeft het voor nut om nog te gaan lopen drammen als TS al vaker heeft aangegeven dat ze er niet op zit te wachten? Dan kun je het beter laten rusten, het is sowieso niet jouw probleem en 100x herhalen gaat er heus niet voor zorgen dat het wel ineens binnenkomt bij TS.