Prachtig verwoord! Zou zo een filmscript kunnen zijn dit. Zo zie je maar weer, luister naar je gevoel en je maakt het onmogelijke waar. Heel dapper van je en veel plezier met je beessie
Wat een prachtig verhaal. Heb het in één adem gelezen. Ik hoop dat jullie nog vele prachtige jaren te gaan hebben. Maar als dat aan jou ligt, gaat dat helemaal goedkomen!
Heey wat toevallig, ik heb gister gereageerd op jouw advertentie voor een bijrijdster haha. Ik ben altijd meelezer van jouw topic geweest en zie nu in jouw profiel jouw pony staan. Wat grappig!
wat een verhaal.. ik hoop dat je hem nooit meer weg hoeft te doen! behalve als zijn tijd daar komt. heeel veel plezier de komende tijd samen!
_helga_
Geplaatst: 10-05-12 18:28
krijg er gewoon kippevel van! super dat je in het belang van het paard dacht! heel veel plezier samen en ik hoop egt dat hij nog een keer aan de top kan staan!
Nebron
Geplaatst: 10-05-12 18:32
Wat een mooi verhaal zeg.. Hoop echt dat jullie nog heel veel plezier beleven samen!
geziena1
Geplaatst: 10-05-12 19:09
waauw wat een mooi verhaal! ik hoop dat jullie nog lang en gelukkig samen kunnen zijn!
_Sunday
Geplaatst: 10-05-12 19:20
Wauw wat een prachtig verhaal! Ik hoop dat jullie nog heel lang samen kunnen zijn!
ShetAppaloos
Geplaatst: 10-05-12 19:24
ooh , wat mooi! nog veel plezier en succes samen !
he meid wat een geweldig verhaal hoezo rijp voor de slacht,gelukkig zijn er nog meiden of personen die het niet opgeven,ondanks de hoge kosten een meid naar mijn hart,ben blij dat het nu goed met hem gaat,, in sommige gevallen zijn een aantal paarden toch nog te helpen,als je er maar voor open staat. veel plezier nog met hem.
Prachtig verhaal. Ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen om hem te kopen van de manege!!!! Heel veel succes in de toekomst en houd ons op de hoogte!
Wow, ik heb echt respect voor je en zo moooi dat je dit heb gedaan! Hopelijk kan je nog lang van hem genieten!
haitze
Geplaatst: 10-05-12 21:40
waren er maar meer mensen zoals jij,die het paard alle kansen geeft,ik ken er een paar,waaronder ik zelf. dat is houden van,dat hoort ook bij paardrijden,als je zelf wat hebt neem je de tijd om te genezen,zo hoort het ook bij je dier. compliment